اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 507 نفر مبلغ در طرح ضیافت الهی

مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 507 نفر مبلغ در طرح ضیافت الهی همزمان با ماه رمضان خبر داد.

اعزام 507 نفر مبلغ در طرح ضیافت الهی

حجت‌الاسلام احمد شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های تابستانی اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ اظهار کرد: 536 مبلغ برای طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان ثبت‌نام کرده‌اند و از امروز فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: محور کار این مبلغان بیشتر در زمینه کلاس‌داری در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است.

مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت گفت: این خیمه‌ها در چند محور کودک و نوجوان، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره و پاسخ به شبهات و قرآن بخوان جایزه بگیر با عنوان نقاشی‌های هدف‌دار برپا شده است.

وی از اعزام 507 نفر مبلغ در ضیافت الهی خبر داد و افزود: اعزام تخصصی تفسیر قرآن نیز در این بخش در نظر گرفته شده که مفسران قرآنی از مرکز تفسیر قرآن معرفی می‌شوند و در هر استان یک یا دو نفر بر اساس نیازشان اعزام می‌شوند.

شعبانی عنوان داشت: بسته‌های فرهنگی و سی‌دی به هر مبلغ ارائه می‌شود تا در تبلیغ از آنها استفاده کنند و با برگزاری دوره‌هایی، روش پاسخگویی به شبهات و روش تفسیر تدریس قرآن برای مبلغان بیان می‌شود.

وی یادآور شد: مبلغان در طرح نشاط معنوی تا 25 مرداد سال جاری و در طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در مناطق تبلیغی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/78003/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول