اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

بوکسور قزوینی راهی اردن شد

احسان سپهوندی بوکسور قزوینی به همراه تیم ملی بوکس کشورمان عازم اردن محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

بوکسور قزوینی راهی اردن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی بوکس ایران امروز با ترکیب 9 بوکسور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ابتدا راهی دبی و پس از آن به اردن اعزام می‌شود.

سپهوندی که با درخشش در رقابت‌های انتخابی درون ‌اردویی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند، برای نخستین بار، حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند که همین امر می‌تواند یک موفقیت ارزشمند برای بوکس استان تلقی شود.

علاوه بر سپهوندی که در وزن 56- کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان را در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کند، ایمان طیبی در وزن 52- کیلوگرم، محمد مومیوند در وزن 60- کیلوگرم، فروتن گل‌آرا در وزن 64- کیلوگرم، امین قاسم‌پور در وزن 75- کیلوگرم، احسان روزبهانی در وزن 81- کیلوگرم، علی مظاهری در وزن 91- کیلوگرم و جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم نیز دیگر اعضای تیم ملی بوکس ایران را تشکیل می‌دهند.

مسابقات قهرمانی آسیا از فردا با حضور برترین‌های قاره آسیا به میزبانی اردن برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات غلامرضا کریمی به عنوان سرمربی، حسین نهرودی مربی و علیرضا استکی به عنوان مربی بدنساز هدایت تیم ملی را بر عهده دارند.

به هر حال حضور در رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا می‌تواند یک امتیاز ارزشمند برای احسان سپهوندی بوکسور شایسته قزوینی و البته برای این رشته ورزشی در سطح استان باشد.

به طور حتم شایسته است که سپهوندی با استفاده از قدرت جوانی و انگیزه بالای خود از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و قدرت خود را در قاره کهن آسیا به رخ حریفان بکشد.

هیئت بوکس استان با تلاش در برنامه‌ریزی‌های منظم خود عاقبت نتیجه زحمات خود را با حضور یک بوکسور در تیم ملی کشورمان گرفت.

انتهای پیام/77004/س10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول