اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 64 کیلوگرم

گل آرا نماینده قم در بوکس قهرمانی آسیا شد

فروتن گل آرا به عنوان تنها نماینده بوکس قم عازم پیکارهای بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا می شود.

گل آرا نماینده قم در بوکس قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سال جاری زمان و مکان برگزاری خود را شناخته و این رقابت‌ها بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون بوکس آسیا تیر ماه امسال در کشور اردن برگزار می‌شود.

به منظور حضور در این مسابقات فدراسیون بوکس کشورمان و کادر فنی تیم ملی بوکس چندین انتخابی برای بوکسورهای مدعی عضویت در تیم ملی پیش بینی کردند تا اینکه ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در معتبرترین میدان آسیایی سال 2013 مشخص شد.

ترکیب تیم ملی بوکس برای حضور در پیکارهای آسیایی در حالی مشخص شد که از استان قم نیز یک نماینده در این تیم حضور دارد و تیم ملی کشورمان روزهای آغازین تیر ماه در رده سنی بزرگسالان برای حضور در مسابقه‌های بوکس قهرمانی آسیا راهی اردن می‌‌شود.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس در اوزان مختلف در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد که در جریان آن فروتن گل آرا بوکسور توانمند و نام آشنای قمی نیز در وزن منهای 64 کیلوگرم مسافر رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا شد.

فروتن گل آرا از بوکسورهای پرتلاش قمی است که با تمرینات سخت و طاقت فرسا سرانجام عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شد تا قم را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در رقابت‌های برون مرزی صاحب مدال کند.

مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که قرار است در وزن 52 کیلوگرم ایمان طیبی به عنوان نماینده کشورمان به روی رینگ برود، همچنین در وزن 56 کیلوگرم احسان سپهوندی برای کسب مدال تلاش خواهد کرد.

این در حالی است که در وزن 60 کیلوگرم محمد مومیوند در تیم ملی حضور دارد، ضمن اینکه در وزن 64 کیلوگرم فروتن گل آرا نماینده بوکس قم به این مسابقات اعزام می‌شود و در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی راهی این دوره از رقابت‌ها خواهد شد.

در نهایت اینکه در وزن منهای 91 کیلوگرم علی مظاهری به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم جاسم دلاوری آخرین عضو تیم ملی بوکس کشورمان در مهمترین رویداد آسیایی بوکس سال جاری به شمار می‌رود.

کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا باقی مانده است و بوکسورهای کشورمان در روزهای 9 تا 18 تیر ماه در شهر امان پایتخت اردن با رقبای آسیایی خود برای کسب عنوان و مدال به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول