اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان تاکید کرد

لزوم نهادینه شدن فرهنگ صحیح مصرف آب میان کردستانی‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ صحیح مصرف آب در بین شهروندان تاکید کرد.

لزوم نهادینه شدن فرهنگ صحیح مصرف آب میان کردستانی‌ها

علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به شروع فصل گرما و پیش‌بینی افزایش مصرف آب، بر لزوم همکاری و مشارکت تمامی شهروندان استان در اجرای برنامه‌های مؤثر در راستای مصرف بهینه و استفاده مناسب از آب شرب تاکید کرد.

وی اظهار کرد: افزایش ناگهانی و کم‌سابقه دمای هوا طی روزهای اخیر موجب افزایش حداکثری مصرف آب شده است که این شرکت همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای تمامی مشترکان و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف متمرکز کرده است.

این مسئول افزود: در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان هستیم تا با مصرف منطقی و صحیح خود و جلوگیری از هدر‌روی آب ما را در انجام این رسالت خطیر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: آب ارزشمندترین عطیه الهی و مهم‌ترین عامل تداوم حیات موجودات زنده و رکن اصلی توسعه پایدار است.

تخت‌شاهی تصریح کرد: فقدان یا کمبود این مایع حیات‌بخش موجب اختلال در زندگی شهروندان و بروز نابسامانی‌های فراوان می‌شود که در راستای جلوگیری از اسراف و هدرروی آب الگوهای توصیه شده برای مصارف سرانه خانگی برای هر نفر 150 لیتر در شبانه‌روز تعیین شده است که امیدواریم شهروندان با رعایت آن و دقت در نحوه مصرف آب از اتلاف آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/79007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول