اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی بانه خبر داد

کشف 14 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز بانه

فرمانده هنگ مرزی بانه از کشف 14 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در مرز این شهرستان خبر داد.

کشف 14 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز بانه

عباس مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 14 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای هنگ مرزی این شهرستان طی چند روز اخیر کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خروج مواد سوختنی از مرزهای کشور موجب ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود و تبعات منفی در چرخه تولید و صادرات دارد مرزبانان هنگ مرزی بانه در راستای کنترل مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، موفق به کشف و ضبط این میزان سوخت قاچاق شدند.

فرمانده هنگ مرزی بانه از قاچاق به عنوان یکی از موانع جدی سد راه تحقق حماسه اقتصادی در کشور نام برد و افزود: حمایت از کار و سرمایه‌گذاری و تقویت تولید در کشور مستلزم مبارزه قاطع با قاچاق کالا است.

به گفته مرادی، در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای برای کنترل قاچاق در مرزها انجام شده است و این مهم در سال‌جاری با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی بانه نیز با جدیت و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای دفاع از مرزهای ایران اسلامی و تحقق فرامین رهبری در این خطه مرزی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/79001/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول