اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

افزایش دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس گیلان از افزایش 21 درصدی کشفیات مواد مخدر و دو درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

افزایش دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال 21 درصد کشفیات مواد مخدر و دو درصد دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی اذعان کرد: تلاش پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تشدید یافته و این امر استمرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، مواد مخدر کشف شده را بخشی از فعالیت‌های پلیس استان برشمرد و افزود: مراسم امحای مواد مخدر در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نشان از عزم پلیس برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر دارد.

وی با تأکید بر تشدید اقدام‌های فرهنگی برای پیشگیری از روی آوردن به اعتیاد و درمان معتادان، گفت: هر چند در حوزه پیشگیری تلاش وافری صورت گرفته است اما به تلاش مضاعفی نیاز است تا جامعه به یک رویکرد اجتماعی برای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر برسد.

قائد رحمتی، نظام اسلامی را پرچمدار مبارزه با این مواد خانمانسوز دانست و خاطرنشان کرد: خادمان جامعه مقابله با اشخاصی که درصدد از بین بردن قشر پویای جامعه هستند را در رأس امور خود قرار داده و هرگز از پای نمی‌نشیند.

وی، مبارزه عمومی در ارتباط با اعتیاد و مواد مخدر برای مقابله با دسیسه استکبار که جوانان و سرمایه اصلی کشور نشانه رفته است، را ضروری خواند.

فرمانده انتظامی گیلان از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر دستگاه‌هایی که با نیروی انتظامی در راستای مبارزه با پدیده اعتیاد همکاری دارند، قدردانی کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم روزی برسد که تمام مسئولان جشن نداشتن معتاد را در گیلان برگزار کنند.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول