اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی بوشهر:

بزرگترین محموله کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف بزرگترین محموله کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش تقریبی 89 میلیارد ریال در استان خبر داد.

بزرگترین محموله کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قلندر لشکری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این محموله بزرگترین محموله کشف شده کالای ممنوعه و قاچاق است که در استان بوشهر توقیف شده است.

وی در تشریح این خبر گفت: مأموران اطلاعاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع مبنی بر فعالیت گسترده یک فروند شناور باری به مالکیت فردی به هویت «م-ه» در امر تهیه و وارد کردن کالای قاچاق و ممنوعه به درون کشور این مهم را در دستور کار ویژه خود قرار داده و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه موفق به توقیف شناور مذکور که از مبدأ امارات متحده عربی به مقصد بندر ریگ در حرکت بود، شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: در این خصوص دریابانان با انتقال موتورلنج به ساحل و در حضور نماینده دادگستری و گمرک، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و ممنوعه از قبیل هفت هزار و 240 دستگاه انواع گوشی موبایل و تبلت، 250 دستگاه جی پی اس، 24 هزار و 900 عدد ادکلن خارجی، 500 دستگاه مانیتور 19 اینچ 83، LED، دستگاه کولر گازی دو تکه، 504 دست سنگ دندان مصنوعی ایتالیایی، تعداد 760 عدد کیف دستی یو اس بی دار ای پد، حدود 18 هزار قطعه انواع کنترل و تجهیزات دریافت از ماهواره و ... کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در مرزبانی خاطرنشان کرد: این محموله پس از شمارش دقیق به انبار گمرک بندر ریگ انتقال یافت و در این راستا باند شش نفره وارده کننده کالای قاچاق و ممنوعه منهدم شد.

لشکری عنوان کرد: ارزش ریالی این محموله بزرگ توسط کارشناسان گمرک بالغ بر 88 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول