اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در یاسوج

مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان خبر داد.

مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

احمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری مسابقات مرحله استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قرآنی مرحله استانی در چهار رشته حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم فردا در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در اسفندماه سال گذشته با حضور بیش از 660 شرکت کننده برگزار شد و برگزیدگان برتر شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این مسابقات هر ساله در سطوح مختلف برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج مفاهیم قرآنی و نهادینه کردن آن در بین خانواده‌های جامعه هدف بوده و این در حالی است که هر ساله استقبال از برنامه‌های مذهبی و قرآنی خوب بوده است.

این مسئول استانی افتتاحیه مسابقات قرآنی را رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح فردا 9 تیرماه عنوان کرد و گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید برگزار می‌شود.

حضور 250 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسابقات قرآنی

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتبی این مرحله با حضور آقایان و بانوان در گلزار شهدای یاسوج و  بخش شفاهی و اجرایی آن در دو بخش جداگانه بانوان در حسینیه الزهرا و آقایان در نمازخانه‌های بنیاد شهید برگزار می‌شود.

بهرامی تعداد شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقات قرآنی را 250 نفر عنوان کرد و گفت: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند که مسابقات مرحله کشوری آن بعد از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول