اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با فارس:

عملکرد عمرانی کتانباف راضی کننده است/ ماندن وی، نیاز به تصمیم گروهی دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: عملکرد شهردار کنونی شاید در بخش عمرانی راضی کننده بود اما ماندن وی، تنها به نظر من مربوط نمی‌شود و در این زمینه باید گروهی تصمیم گرفت.

عملکرد عمرانی کتانباف راضی کننده است/ ماندن وی، نیاز به تصمیم گروهی دارد

هدایت ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امروز شهر اهواز در زمینه عمرانی و خدمات شهری با مشکلات بسیاری مواجه است که امیدواریم با تشکیل هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مختلف شورا این مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه خدمات شهری را با توجه به عوارض مناطق مشخص و تقسیم می‌کردند که کار بسیار اشتباهی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: توسعه خدمات شهری باید به طور مساوی در تمام مناطق مختلف شهر ایجاد شود.

ممبینی با بیان اینکه باید توسعه فضاهای ورزشی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: نگاه خاصی به ورزش شهروندی و ورزش همگانی دارم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و منابع گوناگونی که در این کلانشهر وجود دارد می‌توان شهر اهواز را به یک کارگاه تبدیل کرده و از این طریق ایجاد شغل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: ورود بخش خصوصی از مهمترین وظایف شهرداری است که شهردار باید به آن توجهی ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذار بخش خصوصی را جذب و از تنگ نظری‌ها دوری کنیم، عنوان کرد: امیدوارم با ایجاد انگیزه در بین سرمایه گذاران کاری کنیم که بخش خصوصی وارد صحنه شود.

ممبینی اظهار کرد: قطعا وجود 21 عضو در شورای شهر اهواز باعث می‌شود که افکار و دیدگاه‌ها متفاوت بوده و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها بهتر و جامع‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر وحدت و همدلی بین اعضای شورا وجود نداشته باشد همان اتفاقات دوره قبل رخ می‌دهد، افزود: این موضوع بسیار مهم بوده و عدم آن باعث به وجود آمدن چالش در شهرداری‌ها می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان گفت: عملکرد شهردار کنونی شاید در بخش عمرانی راضی کننده بود اما ماندن وی، تنها به نظر من مربوط نمی‌شود و در این زمینه باید گروهی تصمیم گرفت. 

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول