اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

رسیدگی به حاشیه‌های شهر اهواز در اولویت است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اولویت شورای اسلامی شهر اهواز باید حاشیه‌های شهر باشد که منظر زیبایی به ورودی‌های شهر بدهد.

رسیدگی به حاشیه‌های شهر اهواز در اولویت است

احمد باورساد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اولویت شورای اسلامی شهر در اهواز باید حاشیه‌های شهر باشد که معضلات زیادی به وجود آورده است، اگر ورودی‌های شهر درست شود زیبایی زیادی به شهر می‌دهد.

وی ادامه داد: تاکنون به این شکل عمل شده است که شهر را گسترش داده‌ایم و به حاشیه‌ها متصل کرده‌ایم و اجازه ساخت و ساز در اطراف شهر را نداده‌ایم، بنابراین باید اولویت کار گسترش عدالت اجتماعی و حل مشکلات حاشیه شهر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز بر لزوم استفاده از کارشناسان معماری و شهرسازی خبره تاکید کرد و گفت: اقدامات در سطح شهر و حاشیه‌ها باید به صورت زیر ساختی باشد نه اینکه به صورت روبنایی بوده و تنها تاثیر کوتاه مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بدنه شهرداری اهواز، افراد لایق و توانمندی وجود دارد تصریح کرد: مناطق هشتگانه شهرداری برای کلانشهر اهواز کم است و باید تعداد این مناطق افزایش یابد و در هر منطقه یک ناحیه تعیین کنیم.

باورساد به نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای اعضای شورای بر مکان‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کاندیداها در این زمینه به قانون پایبند نبودند و باعث وارد شدن لطمه به منظر شهر شدند و معتقد هستم این افراد باید جریمه شوند.

وی در پایان با بیان اینکه چهارمین شورای شهر اهواز می‌تواند در پیشرفت و آبادانی شهر موفق باشد، اظهار داشت: امیدوار هستیم یک شورای منسجم مردمی و فراقومی داشته باشیم که بتواند شهر را بسازد و بودجه‌های عمرانی را به موقع اخذ کند و با شرکت‌های مادر در سطح شهر تعامل برقرار کند.

انتهای پیام/72011/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول