اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان انیمیشن و پویانمایی:

انیمیشن در اصفهان پشتوانه‎ای ندارد

کارگردان انیمیشن و پویانمای اصفهانی گفت: انیمیشن در اصفهان پشتوانه‎ای ندارد.

انیمیشن در اصفهان پشتوانه‎ای ندارد

علی رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر هنرمندان انیمیشن در اصفهان از هیچ مزایایی برخوردار نیستند.

وی افزود: هنرمندان انیمیشن در حوزه هنر و فرهنگ به ویژه در شهر اصفهان هیچ اعتباری ندارند و در حال حاضر تنها جایی که اندکی به این هنرمندان بها داده است هنرسرای خورشید است.

کارگردان انیمیشن و انیماتور اصفهانی گفت: هنرسرای خورشید برای نخستین بار در اصفهان اقدام به برگزاری جشنواره پویانمایی با همکاری شبکه پویا کرده است که این امر می‎تواند در جهت معرفی و شناسایی پویانمایان مؤثر باشد.

وی ادامه داد: انیماتورها در اصفهان نه تنها هیچ پشتوانه‎ای ندارند بلکه از سوی مؤسسات فرهنگی و هنری و از نظر مالی حمایتی نیز نمی‎شوند.

رئوفی گفت: در اصفهان کارگاه‌های انیمیشن نیز برگزار می‎شود که البته به دلیل عدم حمایت و پشتوانه سازی توسط مسئولان سودی برای شرکت‌کنندگان ندارد.

وی تصریح کرد: مسئله مهم دیگری نیز که در این حوزه وجود دارد این است که قیمت‎هایی که از سوی نهادها و ارگان‎ها برای فعالیت‎های انیماتورها عنوان می‎شود بسیار ناچیز است در صورتی که بازار این هنر در تهران داغ است.

انتهای پیام/63019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول