اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان انیمیشن مقاومت تا پیشرفت خبر داد

نمایش نماد مقاومت و آزادی در انیمیشن «پیام راشل کوری»

کارگردان انیمیشن مقاومت تا پیشرفت دو با عنوان «پیام راشل کوری» گفت: این انیمیشن بیشتر یک نماهنگ است و پلان‌هایی از حضور افرادی که نماد مقاومت، پیشرفت و آزادی هستند، در آن به تصویر کشیده شده است.

نمایش نماد مقاومت و آزادی در انیمیشن «پیام راشل کوری»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد عظیما ظهر امروز در ارتباط با ساخت انیمیشن پیام راشل کوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انیمیشن از این لحاظ هنری قابل بحث است که کادر دوربین این انیمیشن مفاهیم عظیمی را در زمانی حدود چهار دقیقه، بدون کات و در عین حال بصورت غیر مستقیم به مخاطب منتقل می‎کند.

وی با بیان اینکه ورود انیمیشن به فضای نظامی، اقتصادی، سیاسی و دینی با این بعد هنری ریسک بزرگی است، گفت: کمتر کسی جرأت ورود به این نوع تفکر انیمیشن‌سازی را دارد.

کارگردان انیمیشن «پیام راشل کوری» افزود: تولید یک اثر تاثیرگذار از لحاظ هنری و محتوایی که بتواند پاسخی به هجمه عظیم تبلیغاتی دشمنان اسلام باشد، یکی از اهداف ساخت این انیمیشن بود.

وی اظهار داشت: در تولید این انیمیشن حدود 9 نفر همکاری داشته‌اند و ساخت این انیمیشن از دهه فاطمیه سال 91 آغاز و بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسید.

عظیما با بیان اینکه تهیه کننده این انیمیشن مؤسسه فرهنگی انسی حورا(س) است، گفت: تهیه کننده این انیمیشن برای ساخت این انیمیشن دوازده دقیقه‌ای، 40 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی گفت: در این انیمیشن دنیای آباد، سرسبز و زیبا به نمایش گذاشته می‌شود، دنیایی که همه جنگ‌ها و ظلم‌ها را پشت سر نهاده و اسلام در تمام دنیا حاکم مطلق است.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول