اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی اردبیل:

مردم به گفتمان اعتدال و اصلاحات رای دادند

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل گفت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم با درک شعار دولت تدبیر و امید گفتمان اعتدال و اصلاح را برگزیده و به حسن روحانی رای دادند.

مردم به گفتمان اعتدال و اصلاحات رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی که در تالار آیدا برگزار شد، با بیان اینکه مسیر اعتدال و اصلاح در جامعه طی خواهد شد، اظهار داشت: امروز دور هم جمع شدیم تا پیروزی روحانی را جشن گرفته و به همدیگر تبریک بگوییم.

وی افزود: انتخابات اگر چه عرصه تعیین سرنوشت است و شرکت در آن یک تکلیف می‌باشد اما دقت و تحلیل اهل فن، اساتید و فعالان سیاسی و اجتماعی در رابطه با نتایج انتخابات بسیار حائز اهمیت است و اگر دقت شود معنا و مفهوم شعار تدبیر و امید چیست و هدف از انتخاب این شعار چه بوده و چرا این شعار انتخاب شد و یا عارف، هاشمی رفسنجانی و خاتمی در این انتخابات چه نقشی داشتند و مردم با انتخاب روحانی دنبال چه چیزی بودند، شاید به نتیجه خوبی برسیم.

فرماندار بیله‌سوار و مشگین‌شهر در دولت اصلاحات با اشاره به تحقیقات انجام شده در وزارت کشور درباره معضلات آینده کشور نیز گفت: این تحقیقات به مدت دو سال طول کشید به طوری که 10 سال آینده کشور را مورد بررسی قرار داده است و نتیجه تحقیقات هم نشان داده که اشتغال و بیکاری مهمترین مشکلات کشور بوده به طوری که پاسخ‌دهندگان به این تحقیق به ترتیب بیکاری، بی‌عدالتی، فساد اداری، اعتیاد، ایدز، افت اخلاقی، کاهش ضریب امنیتی، فقر و تنگدستی، فرار مغزها و افول ارزش‌ها را عمده‌ترین مشکلات کشور عنوان کردند.

عباسی با بیان اینکه عمده دلایل انتخاب شعار تدبیر و امید شاید به خاطر وجود این معضلات بود، تصریح کرد: ممکن است گفتمان اعتدال و اصلاح نشات گرفته از این معضلات باشد و شاید مردم به این 10 مشکل متوجه بودند که فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مشکلات بین‌المللی و دیپلماسی در کشور را یادآور شد و گفت: اوضاع دیپلماسی کشور چندان خوب نیست ما خوشحال هستیم که با انتخاب روحانی رئیس جمهور فرانسه آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده و گفته اگر روحانی اجازه دهند آماده مذاکره هستیم.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفتمان اعتدال و اصلاح را کلید حل مشکلات در کشور عنوان کرد و بیان داشت: با این گفتمان می‌توان به افراطی‌گری‌ها در کشور پایان داد و مسیر اعتدال را تداوم بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خطاب به حامیان و طرفداران روحانی نیز تصریح کرد: این اجتماع  و همدلی جهت تحقق مسیر اعتدال و اصلاح که بزرگان برای ما ترسیم کرده‌اند با صبر و حوصله و تحمل تداوم یابد همچنان که هاشمی با صبر و تحمل مسیر خود را پیش گرفت و نتیجه هم  گرفت ما نیز با صبر و حوصله و مدارا کارها را پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول