اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما:

حرکت جمهوری اسلامی به سمت رسانه‌‌های نوظهور فشارهای بین‌المللی را خنثی می‌کند

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما گفت: در عصر رسانه‌ها و ارتباطات رفتن جمهوری اسلامی ایران به سمت رسانه‌های نوظهور و نوین از ضروریاتی است که فشارهای بین‌المللی را خنثی می‌سازد.

حرکت جمهوری اسلامی به سمت رسانه‌‌های نوظهور فشارهای بین‌المللی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالعلی علی عسگری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین طرح توسعه پوشش دیجیتال استان در مرکز صدا وسیمای خراسان‌رضوی اظهار داشت: در عصر رسانه‌‌ها و ارتباطات رفتن جمهوری اسلامی ایران به سمت رسانه‌های نوظهور و نوین از ضروریاتی است که فشارهای بین‌المللی را خنثی می‌سازد.

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما افزود: امروز در زمانه جنگ رسانه‌ای که آمریکا و دیگر مدعیان حقوق بشر فشارهایی بر سازمان‌های جهانی مانند سازمان ماهواره‌ای اینتل ست برای قطع سیگنال‌رسانی به جمهوری اسلامی و استفاده از فضا و ماهواره‌ها که حق همه مردم دنیاست، بر ما می‌آورند، سازمان صدا و سیما توانسته با تولید و ساخت فرستنده‌های متعدد این فشارها و تحریم‌ها را به فرصت‌هایی تبدیل و جبهه جدیدی را خلق کند که هم‌اکنون ما شاهد سیگنال‌رسانی دیجیتالی در استان خراسان‌رضوی با پوشش نود درصدی هستیم.

وی بیان داشت: این فناوری بسیار گران و آرام، اما با اقتدار و جدیت است که جهادی افتخارآفرین را برای ملت ما رقم زده است.

در ادامه حجت‌الاسلام نهاوندی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی با اشاره به جنگ نرم و سپس جنگ سخت فرهنگی و تحریم‌های دشمنان اذعان داشت: با همت و تلاش معاونت فنی سازمان و سخت‌کوشی همکاران فنی خراسان‌ رضوی و بهره‌گیری از فضاهای مدرن، سیستم آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده و بدون تردید این طرح یکی از بزرگترین اقدامات فنی مرکز در 10 سال گذشته بوده است.

نهاوندی افزود: اجرای طرح توسعه پوشش دیجیتال، استان را در یک امنیت سیگنال‌رسانی قاطع قرار می‌دهد و هوشمندی و هوشیاری استفاده از این فناوری‌های نوین را به همراه دارد.

وی، تعهد مالی این طرح را بیش از 18 میلیارد تومان عنوان و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال با تأمین بودجه، فاز دوم توسعه پوشش دیجیتال نیز محقق شود.

با این توسعه پوشش امکان دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 14 شبکه رادیویی از طریق سامانه دیجیتال در استان خراسان‌رضوی امکان‌پذیر و پوشش دیجیتال به حدود 90 درصد رسید.

انتهای پیام/70002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول