اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

ناامنی در تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد نداریم/برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان اراضی ملی‌

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نا امنی در تفرج‌گاه‌های کهگیلویه و بویراحمد نداریم.

ناامنی در تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد نداریم/برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان اراضی ملی‌

مختار کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک هفته قوه قضاییه و همچنین گرامی‌داشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد نداشتن پارکینگ‌های عمومی برای توقف خودروها بوده که همین موضوع یکی از دلایل سرقت خودرو به شمار می‌رود.

این مسئول ارشد قضایی ادامه داد: مسئولان شهری باید تمهیدی بیاندیشند که این معضل یعنی نداشتن پارکینگ در شهرهای بزرگ استان از جمله در مرکز استان به نحوی برطرف شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به بحث ایجاد امنیت در شهرها پرداخت و گفت: ساماندهی کافی‌نت‌ها، آژانس‌های تلفنی حمل مسافر درون شهری و برون شهری و برخورد با خودروهای شیشه دودی از دیگر اقدامات بوده است.

وی یکی از اقداماتی که در بحث آژانس‌های تاکسی تلفنی لازم است رعایت شود را موضوع تابلوی خودروها دانست و گفت: این تابلوها نباید به صورت سیار باشد بلکه آژانس‌ها موظف هستند که این تابلوها و علائم را به صورت ثابت بر روی خودروهای خود نصب کنند.

کوشا قوانین را برای ساماندهی تفرج‌گاه‌ها اکمل دانست و گفت: مشکل این است که برخی قانون‌گریز هستند و موجب تعرض می‌شوند که البته با چنین افرادی برخورد شده و درس‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد وضعیت امنیت در تفرجگاه‌های استان را خوب توصیف کرد و گفت: برخی اوقات پلیسی کردن جامعه خود نا امنی ایجاد می‌کند.

کوشا تصریح کرد: در بحث اماکن عمومی وظایف خود را به درستی انجام داده‌ایم و از همه ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده کرده‌ایم.

این مسئول ارشد قضایی یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی در کهگیلویه و بویراحمد را به دلیل بافت طبیعی استان صیانت از عرصه‌های طبیعی و جنگلی دانست و افزود: در قضیه سرنجل‌کل و آب‌نهر یاسوج به خوبی ورود پیدا کردیم  و برخورد مقتضی انجام شد.

کوشا با قدردانی از همکاری‌های مردمی در این ارتباط افزود: از ناحیه مأموران منابع طبیعی و یگان امداد در این دو مکان رفع تصرف شد و پرونده‌ها در دست اقدام است.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول