اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

حادثه‌ هفتم تیر در تاریخ انقلاب فراموش نشدنی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئله‏ هفتم تیر، حادثه‏‌ای فراموش ‏نشدنى در تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان است.

حادثه‌ هفتم تیر در تاریخ انقلاب فراموش نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی اظهار داشت: حادثه‏ هفتم تیر نشانه‏ اقتدار و استحکام نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: هفتم تیرماه 1360 یادآور تلخ‌ترین واقعه‌ای است که ملت را به سبب از دست دادن 72 تن از یاران امام راحل به‌ویژه دکتر شهید بهشتی و دیگر انقلابیونی که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، در ماتم فرو برد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهیدان سید «محمدتقی حسینی‌طباطبایی و حبیب‌الله مالکی» یادگاران شهدای این واقعه در سیستان و بلوچستان هستند که نامشان برای همیشه در تاریخ این سرزمین به ثبت رسیده است.

ناروئی اضافه کرد: کمتر کسی در سیستان و بلوچستان است که وصف حال شهید طباطبایی و تلاش‌های او برای مقابله با بی عدالتی و ظلم رژیم پهلوی و سرنگونی آن را نخوانده یا نشنیده باشد، شهیدی که پس از گذشت چند سال از شهادت وی، یاد او نقش سیستان و بلوچستان را در جریان پیروزی انقلاب به منصه ظهور می‌رساند.

وی عنوان کرد: شناخت شهدای هفت تیر در واقع شناخت ارزش‌های دینی و مذهبی نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول با تاکید بر حفظ ارزش‌های شهدای انقلاب اسلامی اذعان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ارزش‌های والای شهدا، وظیفه‌ای بس خطیر و سنگین است و بر تک تک مسؤلان لازم است به این امر مهم با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق بپردازند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول