اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ملی‌پوش کاراته قزوینی در اندیشه افتخارآفرینی در آسیا

اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در حالی این روزها در تهران در حال برگزاری است که بهمن عسگری، ملی‌پوش کاراته استان در اندیشه افتخارآفرینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سر می‌برد.

ملی‌پوش کاراته قزوینی در اندیشه افتخارآفرینی در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن عسگری ملی‌پوش شایسته قزوینی تیم ملی کاراته کشورمان که سال گذشته در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان موفق شد، عنوان سومی را در بخش کومیته تیمی از آن خود کند، این روزها در حالی تمرینات خود را با جدیت زیرنظر مربیان تیم ملی برگزار می‌کند که بدون شک اگر اتفاق خاصی صورت نگیرد، این کاراته‌کای ارزنده استان به طور حتم یکی از اعضای تیم منتخب ایران در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا خواهد بود.

این کاراته‌کای ارزنده استان که کلکسیونی از افتخارات را در ویترین ورزشی خود تا به حال به ارمغان آورده است، با استفاده از نیروی جوانی و قدرت جنگندگی خود این توانایی را دارد که در سال‌های آینده برای تیم ملی کاراته کشورمان خوش بدرخشد.

عسگری که با حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان به نوعی نخستین حضور جهانی خود را در رده سنی بزرگسالان هم تجربه کرد، حتی می‌توانست در بخش کومیته انفرادی هم به روی سکو برود که البته با بدشانسی در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل رقیب اتریشی خود، شانس مدال را از دست داد.

این کاراته‌کای استان که عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان و امیدهای جهان در سال‌های 2009 و 2011 را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است، به طور قطعی با توجه به اینکه از مسابقات جهانی فرانسه اندوخته‌های فنی بالایی را کسب کرده است، می‌تواند در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از تجارب ارزشمند خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

عسگری که ماه گذشته از بند مصدومیت رهایی یافته، از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار شده است که همین امر نشان می‌دهد این کاراته‌کای شایسته با به نمایش گذاشتن اوج درخشش خود در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا می‌تواند روند موفقیت‌آمیز سال‌های درخشان خود را در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان، این بار در رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا تکرار کند.

عسگری که به نوعی عنوان پرافتخارترین ورزشکار استان قزوین را یدک می‌کشد، با توجه به اینکه این روزها تمرینات سخت و فشرده‌ای را در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی برگزار می‌کند، قطعا به لحاظ بدنی می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

رقابت‌های قهرمانی کاراته بزرگسالان 2013 آسیا آذر ماه امسال به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود و به طور قطعی عسگری می‌تواند با گرفتن خوش‌رنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها یک‌بار دیگر برای استان قزوین و تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول