اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشتغالزایی 400 نفر

20 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان مهریزی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی مهریز گفت: 20 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان مهریزی در قالب طرح توسعه کشاورزی در سال‌های 90 و 91 پرداخت شده است.

20 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان مهریزی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، محمدحسین حکیمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان مهریز اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی از سال 1390 در شهرستان مهریز همزمان با سراسر کشور آغاز شد که در سال 90، سیزده میلیارد تومان و در سال 91، هفت میلیارد تومان به طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان مهریز اختصاص یافت.

وی افزود: از ابتدا تاکنون بیش از هزار و 600 متقاضی در این بخش داشتیم که طرح‌های آن معادل 69 میلیارد تومان بوده است و از این میزان با توجه به سهمیه شهرستان مهریز، 430 طرح معادل 20 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

حکیمی، اشتغال‌زایی این تسهیلات را 400 نفر عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به نیازهای شهرستان مهریز، بخش دامپروری 41 درصد از این تسهیلات را به خود اختصاص داد که واحدهای بزرگی را زیر پوشش خود قرار داد و رتبه‌های بعدی در میزان دریافت تسهیلات را بخش‌های اصلاح باغات و صنایع جنبی به خود اختصاص دادند.

وی، افزایش تولید و ظرفیت‌های ناشی از اجرای طرح توسعه کشاورزی را افزایش تولید 3هزار و 900 تن شیر در سال، افزایش تولید 5.6 تن گوشت قرمز در سال، افزایش تولید 856 تن گوشت مرغ در سال، افزایش تولید هزار و 700 تن تخم مرغ در سال و افزایش تولید 160 تن گوشت سایر ماکیان در سال بیان کرد.

انتهای پیام/90005/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول