اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

قومیت در شورای چهارم شوشتر مطرح نیست

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: قومیت و قومیت‌گرایی در شورای چهارم اسلامی شهر شوشتر مطرح نخواهد بود و در این زمینه خواهیم کوشید تا مشکلی به وجود نیاید.

قومیت در شورای چهارم شوشتر مطرح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر سیدمحمدرضا حسینی مرعشی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای سوم و چهارم شوشتر اظهار کرد: قومیت توانمندی است که باید برای رفع مشکلات از آن استفاده شود و نباید برای تفرقه و ... از آن بهره برد و مطمئنا در شورای چهارم قومیت جایی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: همه اهداف برای توسعه و پیشرفت شوشتر است و در این بین قومیت نباید باعث بازماندن برای رسیدن به این هداف عالی باشد.

مرعشی تصریح کرد: صداقت، تقوا و عقلانیت سه فاکتوری هستند که باید برای توسعه شهر شوشتر نصب‌العین شورای اسلامی شهر باشد و در این زمینه باید توجه داشت که با این سه شاخص می‌توان شهر شوشتر را به توسعه یافتگی رساند.

*تخصص‌های مرتبط نیاز است

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اگر در کنار 11 عضو شورای اسلامی شهر در دوره چهارم 110 نفر نیز با تخصص‌های مرتبط فعالیت کنند باز هم از نظر تخصص با کمبود مواجه خواهیم شد و باید کوشید تا از همه تفکرات در شورای شهر برای تصمیم‌سازی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر امید جدیدی در بین مردم شوشتر به وجود آمده است که انتظار دارند که با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راستا از همه توانمندی‌ها در سطح شهر شوشتر استفاده کنیم.

وی افزود: اعضای شورای چهارم اسلامی شهر باید تصور کنند که تنها چهار ماه وقت خدمت به مردم دارند زیرا این چهار سال آینده مانند چهار ماه خواهد گذشت.

*درآمدها و هزینه‌ها مدیریت شود

دیگر منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار کرد: باید با مدیریت صحیح در درآمدها و هزینه‌ها شهرداری را در راستای موفقیت یاری کنیم.

اسحق عسکری با اشاره به اینکه مدعی هستیم بهتر از دیگران هستیم، گفت: در دوران انتخابات شعارهایی داده‌ایم که بر اساس این شعارها مدعی شده‌ایم که موفق‌تر و بهتر از دیگران برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد و در این باره باید بکوشیم تا شعارهای داده شده را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از همه توان‌ها استفاده کرد، افزود: باید بکوشیم تا از همه توان‌ها و به ویژه نخبگان استفاده کنیم و در این بین از تجربیات اعضای شورای سوم نیز بهره برد.

عسکری خاطر نشان کرد: معتقدم شورای اسلامی شهر مانند تیم فوتبالی است که برای موفقیت باید به خوبی به همدیگر پاس بدهند و باید ابتدا روحیه همکاری بین اعضای شورای شهر وجود داشته باشد تا این موفقیت به دست آید.

وی در پایان گفت: اگر از شورای شهر و اختیارات و قانونش شناخت کافی داشته باشیم مطمئنا موفق خواهیم شد و در مسیر خدمت به مردم به توفیقاتی روزافزون دست می‌یابیم.

انتهای پیام/72006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول