اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

سرقت تأسیسات شبکه از معضلات شرکت برق / وجود 19 محور فعال روستایی در همدان

مدیر امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان سرقت تأسیسات شبکه را از معضلات اصلی دانست و گفت: برای مقابله با این پدیده، برقراری گشت‌های مشترک شبانه با مأموران ناجا در هر شهرستان مد نظر قرار گرفته است.

سرقت تأسیسات شبکه از معضلات شرکت برق / وجود 19 محور فعال روستایی در همدان

سیدمحمود تربتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از اقدامات ما در امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان می‌توان به بازدید از تأسیسات شبکه از جمله خطوط فشار متوسط و ضعیف و پست‌های توزیع اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا بازدید از خطوط فشار متوسط به طول 10 هزار کیلومتر، خطوط فشار ضعیف به طول 7 هزار کیلومتر و 13 هزار و 800 دستگاه پست‌ توزیع صورت گرفته است.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان بیان داشت: بازدید از تأسیسات شبکه به منظور شناسایی نقاط ضعف و انجام تعمیرات پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ما بازدید و تعمیرات روشنایی معابر است که این امر نیز در چندین نوبت انجام شده است.

تربتی با اشاره به استفاده از دوربین‌های ترموویژن یادآور شد: برای شناسایی قسمت‌های معیوب شبکه و اتصالات سست از دوربین‌های ترموویژن استفاده شده که در این راستا علاوه بر دوربین‌های داخلی شرکت، دو قرارداد نیز با پیمانکاران منعقد شده است.

به گفته وی استفاده از دوربین‌های ترموویژن ضمن سرعت بخشیدن به شناسایی عیوب، در پایداری شبکه‌ها و پیشگیری از حوادث ناگوار نیز نقش موثری دارد.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تشکیل محورهای روستایی تأکید کرد: با تشکیل این محورها خدمات‌رسانی به مشترکین واقع در روستاهای زیر پوشش آنها از کیفیت و سرعت قابل قبولی برخوردار شده است.

وی با اشاره به رضایت‌مندی روستاییان زیر پوشش محورهای روستایی برق اظهار داشت: در حال حاضر 19 محور فعال روستایی وجود دارد.

تربتی گفت: کنترل پیک بار استان و هر یک از شهرستان‌ها با اجرای پروژه‌های پیک‌سایی و مدیریت بار فیدرهای مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به مدیریت بار فیدرها به خصوص فیدرهای کشاورزی ادامه داد: مدیریت این مهم منجر به کاهش پیک در تابستان سال گذشته شده به طوری که پیک استان در سقف 600 مگاوات نگهداشته شده است.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان سرقت تأسیسات شبکه را از معضلات اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و افزود: برای مقابله با پدیده سرقت تأسیسات راهکارهایی اندیشیده و به مورد اجرا گذاشته شده که مؤثرترین آنها برقراری گشت‌های مشترک شبانه با مأموران نیروی انتظامی در هر شهرستان محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: برای کاهش خاموشی‌های ناشی از برخورد پرندگان نسبت به تهیه 650 سری کاور عایقی بوشینگ فشار متوسط ترانسفورماتور و نصب آنها در پست‌های هوایی اقدام شده که تبعات مثبت آنها در روند نزولی تعداد خاموشی‌های ناخواسته مشهود است.

تربتی در پایان خاطرنشان کرد: بالغ بر یک هزار عدد انواع اسپیسر فشار متوسط و فشار ضعیف نیز در شبکه توزیع نصب شده که در پایداری شبکه به ویژه مواقع طوفان و بارندگی نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول