اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مواد مخدر در مازندران

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا اعلام کرد: ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع اعتیاد و مواد مخدر امروز در پارک شهید بهشتی مازندران واقع در نکا برپا شد.

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مواد مخدر در مازندران

اسماعیل محمودیان عصر امروز در حاشیه برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع مواد مخدر به خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا گفت: این ایستگاه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مواد مخدر و ارائه اطلاعات واقعی درباره مضرات و آثار سوء مواد مخدر در جامعه و سلامت افراد برپا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا افزود: در این آیین حدود 70 نفر از کودکان و نوجوانان نکایی نقاشی‌های خود را با موضوع مواد مخدر، اعتیاد و دخانیات ترسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اکنون با تمام توان و با در دست داشتن سلاح مواد مخدر در جهت از بین بردن روحیه اعتماد و افتخارآفرینی جوانان ما و ضربه زدن به آینده و سرانجام نظام دینی و ارزشی ما برآمده است.

محمودیان ادامه داد: مواد مخدر از مهم‌ترین معضلات اجتماعی است که باید با بسیج همگانی همه افراد در گروه‌ها و سنین مختلف در جهت ریشه‌کنی آن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه  مصرف مواد مخدر، اختلالات جسمی،‌ رفتاری و گسست بنیان مستحکم خانواده را در پی دارد خاطرنشان کرد: دشمنان قطعاً با این حربه به میدان آمدند تا حقیقت انقلاب اسلامی و ماهیت ارزشی آن را زیر سوال ببرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا با راهکار درست، تدبیر مناسب و همچنین رویکرد پیشگیرانه گرایش جوانان به مواد مخدر را به حداقل برسانیم.

به گزارش فارس، این ایستگاه نقاشی با همت مدیریت پارک شهید بهشتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر (پنج تا 12 تیر ماه) و با شعار خانواده با عشق و صمیمیت سد راه اعتیاد با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا اجرا شد و با استقبال گرم خردسالان و کودکان این شهرستان رو به رو شد.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول