اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه ابزار دقیق پالایشگاه پنجم محقق شد

صدور 185 مجوز کار در تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی

مسئول ابزار دقیق پالایشگاه پنجم پارس جنوبی از صدور 185 مجوز کار در تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی در حوزه ابزار دقیق خبر داد.

صدور 185 مجوز کار در تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدامین صادقی شب گذشته در بازدید از فاز 9 و 10 اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از پالایشگاه‌های مهم در کشور است و بیش از 43 درصد گاز کشور در این مجموعه تولید می‌شود.

وی افزود: در سال جاری شاهد بیشترین تلاش برای پیشرفت در این منطقه هستیم و به ویژه در تعمیرات اساسی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مسئول ابزار دقیق پالایشگاه پنجم خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی، نمونه‌ای بارز از هماهنگی و همکاری بین واحدهای مختلف پالایشگاه، تمرین نظم و انضباط، رعایت کامل ایمنی در پیشبرد اهداف مجموعه است.

صادقی گفت: در بازه تعمیرات اساسی امسال، خوشبختانه تمامی موارد مذکور به نحو احسن اجرایی شد و به لطف خدا، دستیابی ابزار دقیق به این اهداف محقق شد.

وی بیان کرد: همه ساله تعمیرات ابزار دقیق در سه بخش فعالیت‌های تعمیراتی برنامه‌ریزی شده توسط اداره ابزار دقیق فعالیت‌های پشتیبانی مرتبط با واحدهای دیگر تعمیراتی و بهره‌برداری، اقدامات اصلاحی و تغییرات ساختاری در بهبود، ارتقاء و رفع مشکل سیستم انجام می‌شود.

مسئول ابزار دقیق پالایشگاه پنجم اظهار داشت: در بخش اول، امسال تعداد 185 مورد، فعالیت و مجوز کار صادر و انجام شد و در بخش دوم نیز این اداره با اختصاص گروه‌های کاری 24 ساعته، عملیات پشتیبانی واحدها به ویژه گروه تعمیرات مکانیک ثابت را بر عهده داشته و با توجه به ماهیت اضطراری فعالیت‌ها با رعایت کامل موارد ایمنی انجام وظیفه کرده است و نهایتاً در بخش آخر، عملیات دقیق و ظریف اقدامات اصلاحی صورت گرفته است.

صادقی گفت: از جمله این اقدامات تغییر منطق حاکم بر عملکرد و پروژه مدیریت آلارم‌ها بوده که در مورد اخیر، اهمیت موضوع با توجه به وجود محدودیت ایجاد شده برای بهره‌بردار، منطقی و ایمن نبودن سیستم آلارمینگ و عدم همکاری در زمینه در اختیار قرار دادن لیسانس برنامه مربوطه، دوچندان شده بود.

وی ابراز داشت: برای اجرای مورد، با توجه به گستردگی و حجم کار، فعالیت‌ها از چند ماه قبل از تعمیرات اساسی به‌صورت آفلاین شروع و در بازه تعمیرات اساسی، عملیات Down load، تست و بررسی تکمیلی صورت پذیرفت.

صادقی گفت: کاهش واقعی حجم فعالیت‌های تعمیرات اساسی امسال در مقایسه با سال‌های قبل، در بخش ابزار دقیق، گویای اثر بخشی فعالیت‌های عادی تعمیراتی و اقدام بسیار مناسب بهره‌بردار در زمینه واگذاری به‌موقع تجهیزات برای انجام عملیات PM در خلال سال بوده است.

انتهای پیام/2451/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول