اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

آخرین وضعیت تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی تشریح شد

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی آخرین وضعیت تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت تعمیرات اساسی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی تشریح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هادی چابوک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متخصصان ایرانی با توان و تخصص خود در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت ایران اسلامی شده و می‌شوند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای انجام تعمیرات اساسی در فازهای مختلف انجام شده و با برنامه از پیش مشخص شده پیش خواهیم رفت.

مسئول تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم خاطر نشان کرد: بر خود لازم می‌دانم که ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در واحدهای مختلف، به‌طور ویژه از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی همکاران بهره‌برداری که با حضور پر‌رنگ و مؤثر خود در صحنه تعمیرات اساسی، در پیشبرد موثر و ایمن کارها نقش ویژه‌ای ایفا نمودند، قدردانی کنم.طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از مدت‌ها قبل انجام داده بودیم، تعمیرات اساسی 92 از 29 اردیبهشت‌ ماه شروع و طی یک بازه 36 روزه تا 2 تیرماه ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول در خصوص تعمیرات اساسی 1392 فازهای 9 و 10 گفت: مطابق این برنامه‌ریزی برای تکمیل تمام کارها در هر فاز 18 روز که منظور به مدت 8 روز نیز توقف کلی پالایشگاه از 22 الی 29 خردادماه برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: اهداف مختلفی در تعمیرات اساسی مد نظر بوده که بخشی از آن شامل آیتم‌های مورد درخواست بهره‌برداری بود که بر اساس تجارب سال‌های قبل نیازمند تمیز‌کاری و بازبینی تجهیزات مختلف بوده است.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه پنجم اضافه کرد: بخش دیگری از کارها مربوط به موارد مورد درخواست بازرسی فنی بوده که شامل تکمیل مدارک مربوط به بازرسی اولیه دستگاه‌ها، تجهیزات و همچنین بازبینی تجهیزات مشکوک به نقص و خوردگی با توجه به تجربه و مشاهدات سال‌های قبل بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح‌های اصلاحی خاطر نشان کرد: در این میان اجرای طرح‌های اصلاحی متعددی که به توقف نیاز داشتند نیز در دستور کار تعمیرات قرار گرفت که هم‌اکنون در حال انجام است.همچنین از طرف واحد مهندسی پالایش، تخلیه و بارگذاری بستر‌های خشک‌کن ردیف اول تصفیه گاز نیز در برنامه گنجانده شده که با موفقیت در بازه تعمیرات اساسی فاز 9 به پایان رسید.

چابوک در ادامه تصریح کرد: از نکات مهم و بارز تعمیرات اساسی امسال در مقایسه با سال‌های قبل، اجرای دستورالعمل‌های هشت‌گانه تدوین شده با هدف رسیدن به نظم کارگاهی بیشتر و حذف عوامل حادثه ساز بوده که اجرای این دستورالعمل‌ها سهم بسزایی در کاهش حوادث تعمیرات اساسی جاری داشته است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول