اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

حماسه سیاسی پایان ناپذیر است/ لزوم تصویب قانون‎های حمایت از تولید برای خلق حماسه اقتصادی

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه سیاسی ملت ایران به تمام معنا پایان‎ناپذیر است، گفت: تصویب قانون مناسب در راستای حمایت از تولید یکی از مهم‎ترین مواردی است که در تحقق حماسه اقتصادی تاثیرگذار است.

حماسه سیاسی پایان ناپذیر است/ لزوم تصویب قانون‎های حمایت از تولید برای خلق حماسه اقتصادی

علی ایرانپور در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حماسه حضور همانطور که پیش‎بینی می‎شد به بهترین شکل پیش رفت و مردم گام بلندی را در تحقق حماسه سیاسی برداشتند اما به یقین ادامه این حماسه سیاسی در سال 92 نیازمند حضور مردم و مسئولان در سایر مناسبت‎‎هاست.

وی افزود: امتداد حماسه سیاسی با حضور همه مردم در تمام صحنه‎های نظام و انقلاب و حمایت از مسئولانی که‎ می‎خواهند حماسه اقتصادی را محقق کند شکل می‎گیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکل‎گیری حماسه سیاسی با اقتصادی متفاوت است، گفت: بیشترین مسئولیت رقم زدن این حماسه سیاسی بر دوش مردم بود که به خوبی خواسته مردمی را محقق کردند.

وی ادامه داد: آفریدن حماسه اقتصادی بر عهده مسئولان است چراکه برنامه‎ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی و برنامه‎ریزی صحیح در این زمینه بر عهده افراد است.

ایرانپور با بیان اینکه تصویب قانون مناسب در راستای حمایت از تولید یکی از مهم‎ترین مواردی است که در تحقق حماسه اقتصادی تاثیرگذار است، تاکید کرد: در این میان حمایت همه‎جانبه دولت از مسایلی که باعث خودکفایی و رشد می‎شود مانند استفاده از مدیرانی مجرب که بار مسئولیت‎های دولتی را به ویژه در زمینه مباحث اقتصادی به درستی پذیرا باشند می‎تواند در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/63008/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول