اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

رئیس‌جمهور منتخب در برابر آمریکا مواضعی مقتدرانه دارد

امام جمعه آبدان گفت: مردم به فردی رأی دادند که دارای مواضعی شفاف و مشخص است و اصل ولایت فقیه و تبعیت از رهبری را مد نظر خود قرار داده و در برابر آمریکا و اسرائیل مواضعی مقتدرانه و مشخص دارد.

رئیس‌جمهور منتخب در برابر آمریکا مواضعی مقتدرانه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد صبح امروز در جمع مسئولان اداری آبدان با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد هم تجدید بیعت با امام و رهبری و هم مشت محکمی به دهان دشمنان بود.

وی افزود: مردم با این حضور نشان دادند به انقلاب و ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و هستند و به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام گوش نمی‌دهند.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سالگرد ارتحال امام راحل این انتخابات را فرصتی بزرگ برای ملت قهرمان ایران دانست که تلاش دشمنان را برای تهدید جلوه دادن آن بی‌اثر خواهند کرد و نقشه‌های شوم آنان برای سرد برگزار شدن این انتخابات و یا ایجاد فتنه‌ای مشابه سال 88 پس از برگزاری انتخاباتی حماسی نقش بر آب شد و مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی هرگز 9 دی و روزهای پرحماسه انقلاب را فراموش نخواهند کرد و همواره گوش به فرمان رهبر خود خواهند ماند.

حمیدی‌نژاد تلاش دشمن برای نشان دادن آرای رئیس جمهور منتخب به عنوان افراد پشت به نظام کرده و حامیان گردانندگان فتنه سال 88 را بی‌اساس دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها نیز با دشمن همراهی کرده و به دلیل حمایت برخی از ساکتین و حامیان فتنه 88 از رئیس جمهور منتخب، آرای وی را به منزله رأی به فتنه‌گران می‌خوانند در حالیکه فتنه 88 مبارزه با اصل دین و مبارزه با سیدالشهدا(ع) و امام راحل بود.

وی ادامه داد: عده‌ای که آن روز در برابر توهین به حوادث کربلا و روز عاشورا و پاره کردن عکس امام راحل و شعارهای ضداسلامی موضع نگرفتند و سکوت کردند امروز از رئیس جمهوری مردمی حمایت می‌کنند در حالیکه مردم خاطره خوشی از آنان ندارند، چرا که در روزهایی که رهبر انقلاب خواستار روشنگری و فریاد کشیدن و بصیرت افزایی بود، سکوت اختیار کرده و با سکوت خود و همراهی با فتنه گران مرتکب خیانت و گناهی بزرگ و نابخشودنی شدند.

خطیب جمعه آبدان تأکید کرد: مردم به فردی رأی دادند که دارای مواضعی شفاف و مشخص است و اصل ولایت فقیه و تبعیت از رهبری را مد نظر خود قرار داده و در برابر آمریکا و اسرائیل مواضعی مقتدرانه و مشخص دارد و هرگز رأی به رئیس جمهور منتخب به منزله رأی به فرد یا افراد دیگر نخواهد بود.

حمیدی نژاد ادامه داد: بازنده این انتخابات هیچ جناحی نبود، همانطور که پیروزی نیز متعلق به جناح خاصی نیست بلکه این ملت بزرگ ایران اسلامی بود که توانست بار دیگر آمریکا و اسرائیل و بدخواهان خود را شکست دهد و رئیس جمهور منتخب نیز رئیس جمهور تمام ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول