اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح مشترک‌یابی

5200 صندوق صدقات در جیرفت توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت گفت: با اجرای طرح مشترک‌یابی در سطح شهر در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 5 هزار و 200 صندوق صدقات کوچک در منازل توزیع شد.

5200 صندوق صدقات در جیرفت توزیع شد

اسماعیل امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با اجرای طرح مشترک‌یابی در سطح شهر در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 5 هزار و 200 صندوق صدقات کوچک در منازل توزیع و به آمار صندوق‌های صدقه افزوده شده است.

وی افزود: طی تفاهم ایجاد شده با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بستر خوبی فراهم شده است که توانستیم، طرح مشترک‌یابی را با همت بسیجیان در اردیبهشت ماه سال جاری اجرا کنیم تا از این طریق درصد جذب کمک‌های مردمی افزایش یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت بیان داشت: در حال حاضر 790 صندوق بزرگ و 246 صندوق متوسط و 27 هزار و 174 صندوق صدقات کوچک در معابر و اماکن عمومی، ادارات، مغازه‌ها، مدرسه‌ها و منازل مسکونی افراد خیر وجود دارد.

امیری تصریح کرد: در سه ماه اول سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 815 میلیون و 752 هزار ریال وجوهات و صدقه‌های مردم خیر و نوعدوست شهرستان از 28 هزار و 210 صندوق جمع‌آوری شده است.

وی ابراز داشت: از جمله برنامه‌های فرهنگی برگزار شده توسط نهاد کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت که مورد استقبال مددجویان قرار گرفته، ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه و روز جوان است که با حضور سرمربی آموزش خانواده و مشاور مذهبی این کمیته و جمعی از مددجویان در منزل یکی از مددجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول