اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

استقرار بیش از 6 هزار صندوق صدقات در شهرستان جم

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم از استقرار بیش از 6 هزار صندوق صدقات در این شهرستان خبر داد.

استقرار بیش از 6 هزار صندوق صدقات در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور عصر روز یکشنبه در دیدار مددجویان شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد در راستای ماموریت خود همواره از اقشار آسیب‌پذیر حمایت می‌کند و تاکنون خدمات متنوعی ارائه داده است.

وی از ارائه تسهیلات کم‌بهره به مددجویان جم خبر داد و افزود: افراد جویایی کار تحت حمایت بعد از مراجعه به کمیته امداد با ارائه طرح اشتغال و یا یادگیری حرفه‌های مختلف به مرکز مشاوره اشتغال معرفی و بعد از تایید برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد جم خاطر نشان کرد: در تمام زمینه‌ها به مددجویان کمک می‌کنیم و در تامین و تعمیر مسکن نیز اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است.

وی از کمک نیکوکاران شهرستان جم برای تعمیر مسکن مددجویان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مسکن یکی از ارکان مهم و ضروری یک خانواده است و کمیته امداد برای رفع مشکلات مسکن مددجویی خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: از خدمات ارائه شده در این راستا می‌توان به کمک خرید، تعمیر، رهن، اجاره مسکن به مددجویان اشاره کرد.

انیژپور گفت: حامیان و نیکوکاران در این شهرستان نیز در این راستا کمک‌های خوبی را به این نهاد می‌کنند که می‌توان به پرداخت 35 میلیون ریال برای ساخت سرویس بهداشتی برای مددجویان و همچنین به پرداخت 5 میلیون ریال برای تعمیر مسکن تعدادی دیگر از مددجویان اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از جمع‌آوری 270 میلیون ریالی صنادیق صدقات شهرستان جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون نیکوکاران شهرستان 270 میلیون ریال به صنادیق صدقات کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد جم از استقرار بیش از 6 هزار صندوق صدقات در شهرستان جم خبر داد و افزود: تعداد 6 هزار و 168 صندوق صدقات در اندازه‌های مختلف میان خانواده‌های این شهرستان توزیع شده که آنها کمک‌های خوبی را درون این صندوق‌ها می‌ریزند.

انیژپور گفت: این کمک‌ها در زمینه تحصیلی، مسکن، درمان و کمک معیشتی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول