اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت

امحای 1144 کیلوگرم مواد مخدر در قم + تصاویر

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 1144 کیلوگرم مواد مخدر با حضور مسئولان استان قم امحاء شد.

امحای 1144 کیلوگرم مواد مخدر در قم + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز مراسم امحاء و سوزاندن 1144 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان و فروشندگان مواد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزار شد.

این مواد شامل حشیش، کراک، گراس و نیز ابزار و آلات مصرف مواد مخدر بودند که با حضور مسئولان استان قم سوزانده شدند.

حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به انتقال محموله‌های عظیم مواد مخدر از طریق استان قم توسط قاچاقچیان اظهار کرد: قم شاهراه ارتباطی کشور و مسیر تردد مسافران بیش از 17 استان است و قاچاقچیان از همین امر سوء استفاده می‌کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان قم مسئولیت مبارزه و جلوگیری از عبور این محموله‌ها را بر عهده دارد و در واقع مسئولیتی ملی را انجام می‌دهد زیرا این مواد برای همه کشور خطرناک هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه برای سلب آسایش سوداگران مرگ اراده‌ای استانی و ملی در قم حاکم است گفت: نیروی انتظامی استان قم فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته و گام‌های بلندی در این حوزه برداشته است به طوری که قاچاقچیان نتوانسته‌اند قم را به بارانداز مواد مخدر تبدیل کنند.

کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مواد سوزانده شده قابلیت استفاده درمانی نداشته‌اند گفت: سالیانه 5 تن مواد مخدر در استان قم کشف و ضبط می‌شود که 90 درصد آنها از طریق استان‌های جنوبی و شرقی وارد قم می‌شوند.

وی با تاکید بر مبارزه شدید با قاچاقچیان اصلی مواد مخدر عنوان داشت: بخشی از مبارزه پلیس در بحث مواد مخدر به شناسایی و دستگیری معتادان اختصاص دارد به طوری که در هر ماه 200 نفر از آنها از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز قضایی و درمانی تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/78004/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول