اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ نماینده ولی فقیه و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین

کشتار شیعیان مصر و لبنان محکوم شد

نماینده ولی فقیه در استان و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین با صدور بیانیه‌ای کشتار شیعیان در مصر و لبنان را محکوم کردند.

کشتار شیعیان مصر و لبنان محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: در شرایطی که دنیای اسلام شاهد بیداری اسلامی و خیزش انقلابی آنان با هدف پایان دادن به سلطه ظالمانه و مستکبرانه قدرت‌های استعمارگر و گشودن فصلی جدید در زندگی ملت‌های مسلمان همراه با عزت و افتخار است، دشمنان عنود و خبیث هرروز در نقطه‌ای از جهان اسلام دست به فتنه‌گری، کشتار و جنایت می‌زنند.

این بیانیه می‌افزاید: روزی پاکستان و افغانستان، روزی در عراق و سوریه و حالا در لبنان و مصر با بمب‌گذاری، انفجار و به شهادت رساندن شیعیان، آن هم با فجیع‌ترین شکل ممکن در تلاش هستند تا ثمره شیرین وحدت و انسجام مسلمانان را در آتش فرقه‌گرایی و اختلافات مذهبی بسوزانند و نابود کنند.

این بیانیه مبارزه و مقابله جدی فتنه‌گران تکفیری را که بدون تردید از طرف سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌شوند، وظیفه شرعی و تکلیف الهی هر انسان مؤمن و موحد عنوان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در قزوین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین نیز ضمن محکوم کردن و تقبیح کشتار شیعیان در پاکستان، لبنان و مصر از دولتمردان این کشورها، علمای دلسوز و هوشیار جهان اسلام و سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر خواستند در قبال این جنایات وحشیانه قاطعانه موضع‌گیری کرده و با هوشیاری و درایت خود، توطئه‌های کثیف سران استکبار و صهیونیسم را خنثی کنند.

انتهای پیام/77002/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول