اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد

محکومیت 100 میلیون ریالی قاچاقچیان سیگارت خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچیان 229 هزار و 460 نخ سیگارت خارجی در همدان به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

محکومیت 100 میلیون ریالی قاچاقچیان سیگارت خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان، رضا سعیدی اظهار کرد: دو نفر که اقدام به قاچاق 229 هزار و 460 نخ سیگارت خارجی به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان کرده بودند در حین گشت‌زنی مأمورین انتظامی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان در محور سنندج به همدان پس از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: با اعلام شکایت دخانیات پرونده‌ای در این رابطه در شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل شد که شعبه مربوطه نیز پس از صدور رأی مقتضی نامبردگان را علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان داشت:‌ دو نفر که اقدام به قاچاق مقادیری البسه خارجی به وسیله یک دستگاه خودرو پیکان کرده بودند هنگام عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی همدان توسط مأمورین انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: که با اعلام شکایت گمرک پرونده‌ای در این مورد در شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل که شعبه مربوطه نیز پس از صدور رأی مقتضی نامبردگان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 41 میلیون و 994 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

سعیدی یادآور شد:‌ سه نفر که اقدام به قاچاق تعدادی گوشی تلفن همراه خارجی به وسیله یک دستگاه خودرو اتوبوس کرده بودند هنگام عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی همدان توسط مأمورین انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام شکایت گمرک پرونده‌ای در این رابطه در شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل که شعبه مربوطه نیز پس از صدور رأی مقتضی نامبردگان را علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول