اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

20 بند پایانی بودجه 92 برای حمایت از تولید ملی بسته شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 20 بند پایانی بودجه 92 به حمایت از تولید ملی اختصاص یافت.

20 بند پایانی بودجه 92 برای حمایت از تولید ملی بسته شد

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از تولیدات ملی، در بودجه سال 92 بعد از الحاقیه‌های بودجه، حدود 20 بند که در آخر بودجه آمده به حمایت از تولید ملی اختصاص یافته است.

* تشکیل کمیسیون‌ ویژه حمایت از تولید

وی با اشاره به مصوبات حمایتی مجلس از تولید افزود: مجلس در راستای حمایت از تولید ملی و افزایش آن اقدام به تشکیل کمیسیون ویژه متشکل از اعضای کمیسیون بودجه، اعضای کمیسیون صنعت و معدن و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و اجرای صحیح سیاست‌های حمایتی بر عهده دولت است.

* عملکرد دولت نهم در حمایت از تولید ملی بهتر از دولت دهم بود

وی با اشاره به عملکرد دولت‌های نهم و دهم در حمایت از تولید افزود: دولت دهم در زمینه حمایت از تولید دچار مسائل حاشیه‌ای شد و این مسائل حاشیه‌ای به طور بارز بعد از هدفمندی یارانه‌ها شکل عینی تری به خود گرفت.

موسوی لارگانی گفت: باید 30 درصد درآمد حاصل از افزایش حامل‌های انرژی در اختیار تولید و صنعت قرار می‌گرفت که این کار انجام نشد.

وی بیان کرد: در مجموع عملکرد دولت‌ نهم در حمایت از تولید بسیار بهتر از دولت دهم بود.

* توصیه‌هایی به دولت آینده در مورد حمایت از تولید

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده در راستای حمایت از تولید باید طرح هدفمندی یارانه‌ها را به نحو احسن و طبق قانون انجام دهد.

وی ادامه داد: دولت باید سرمایه در گردش را در اختیار صنعت‌گران قرار دهد تا صنعت کشور تقویت شود وبه رشد بیشتر تولیدات ملی کمک کند.

موسوی لارگانی گفت: یکی دیگر از اقدامات حمایتی دولت جدید باید حمایت از صادرات تولیدات غیر‌نفتی باشد.

انتهای پیام/63015/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول