اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفتم تیر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری 150 برنامه تخصصی به‌مناسبت سالگرد هفتم تیر در فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: بیش از 150 برنامه متمرکز در استان فارس به‌مناسبت سالگرد هفتم تیرماه برگزار می‌شود که برخی از برنامه‌ها به صورت تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری 150 برنامه تخصصی به‌مناسبت سالگرد هفتم تیر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست ستاد بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر با اشاره به فرا‌رسیدن نیمه شعبان بر لزوم ترویج فرهنگ انتظار و فرج در جامعه اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید نظارت جدی‌ نسبت به برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان داشته باشند تا ضمن اینکه شادی مردم و جامعه در برنامه‌ها لحاظ می‌شود از فضای جشن نیمه شعبان استفاده محتوایی نیز ‌شود.

وی با اشاره به سالگرد فاجعه هفتم تیرماه ابراز داشت: آیت‌الله شهید بهشتی یکی از کسانی است ‌که در تدوین قانون اساسی کشور نقش مهمی ایفا کرد و پیوسته مورد اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی بود و از کسانی محسوب می‌شود که در شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مؤثری ایفا کرده است.

وی مهم‌ترین انگیزه برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر را، بحث توجه به ارزش‌های انقلاب و نظام و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های بعدی و شناخت شهید بهشتی و ارزش‌های دینی و اسلامی بیان کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند از چنین ظرفیت‌هایی برای انتقال پیام انقلاب به نسل امروزی استفاده کنند چرا که بحث گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر تنها برگزاری یک مراسم ختم نیست بلکه نگاهی به گذشته انقلاب و بازخوانی و بازبینی گذشته است. 

رضایی با اشاره به برگزاری دعای کمیل در روز جمعه، هفتم تیرماه امسال در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ (ع) و حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز گفت: بیش از 150 برنامه متمرکز در استان فارس به‌مناسبت سالگرد هفتم تیرماه برگزار می‌شود که برخی از برنامه‌ها به صورت تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

این مسئول ادامه داد: همچنین بیش از 2 هزار برنامه به همین مناسبت در روستاها و مراکز شهر توسط خود مردم برگزار می‌شود که بیش از 70 درصد مساجد و حسینیه‌ها در فارس در این زمینه فعال هستند.

انتهای پیام/2448/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول