اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه خواستار شد

مساجد محور برنامه‌های فرهنگی جامعه قرار گیرد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: کانون‌های فرهنگی-هنری و مساجد باید محور جامعه باشند و برنامه‌های فرهنگی هنری با محوریت مساجد اجرا شود.

مساجد محور برنامه‌های فرهنگی جامعه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت در بشرویه اظهار داشت: همه ما انسان‌ها وقت و زمان محدود و مشخصی در اختیار داریم و در این مدت زمان محدود و عمر کوتاه باید تکالیف و کارهای فراوانی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کسی می‌تواند به وظایف و امورات خود رسیدگی کند که برای لحظه لحظه زندگی برنامه‌ریزی داشته باشد و بتواند از فرصت، بهترین استفاده را ببرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تصریح کرد: برنامه‌ریزی، اولویت‌سنجی و سودمندی کارها از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت انسان در زندگی است و کاری که برای رضایت خداوند انجام شود بی‌شک سبب سعادتمندی و بهروزی انسان می‌شود.

بهشتی‌فر با بیان اینکه کانون‌های مساجد از ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برخوردارند، افزود: برنامه‌های اوقات فراغت، بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است از این رو باید با همفکری و همکاری یکدیگر برنامه‌های شاخصی در مساجد اجرا شود.

وی عنوان کرد: باید برنامه و طرح‌های مختلف و متنوع در زمینه اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا شود تا شاهد جنب و جوش در کانون‌ها و مساجد باشیم و مسجد محور تمام برنامه‌های جامعه قرار گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه اذعان داشت: پیامبر اکرم(ص) پس از ورود به مدینه نخستین کاری که انجام داد ساخت مسجد بود و از همان اوایل ظهور اسلام، در مسجد علاوه بر وظایف دینی و الهی تمام فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و آموزشی انجام می‌شده است.

بهشتی‌فر یادآور شد: با نگاهی به تاریخ سیاسی ایران در می‌یابیم که مسجد پایگاهی برای مبارزه با ظلم و بی‌‌عدالتی رژیم ستمشاهی بود که سنگ‌بنای مبارزات در این محل گذاشته شد به گونه‌ای که پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر محور مساجد، ساختار سیاسی حاکم بر نظام بین‌‌المللی را به چالش کشاند و طرحی نو در اندیشه سیاسی ارائه داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید از نیرو و امکانات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای اجرای برنامه‌های مختلف اعم از آموزش قرآن،احکام و اخلاق در کنار کلاس‌های مختلف فرهنگی و هنری به کار گرفته شود.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول