اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی مطرح کرد

تأیید 97 درصد پرونده‌ها در شعب دادگاه تجدید نظر خراسان شمالی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تأیید 97 درصد پرونده‌های رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی در شعبه تجدید نظر این استان خبر داد.

تأیید 97 درصد پرونده‌ها در شعب دادگاه تجدید نظر خراسان شمالی

محمدمهدی مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: از مجموع پرونده‌هایی که با اعتراض محکومان در شعبه دادگاه تجدید نظر رسیدگی شده صرفاً سه درصد آرای شعب بدوی تجدید نظر نقض شده است.

وی افزود: حتی آن دسته از پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان که با درخواست محکومان در دیوان عدالت اداری رسیدگی شده عمدتاً منتج به تأیید احکام شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی این امر را نشان از دقیق بودن آرای صادره از سوی شعب دادگاه تجدید نظر خراسان شمالی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارائه لایحه قاچاق کالا و ارز از سوی دولت گفت: با تأیید نهایی این لایحه، تعزیرات متولی برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز شده و تأثیر بسزایی در کاهش این پدیده دارد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی هم‌اکنون بخش عمده‌ای از تحولات بازار کالا ناشی از قاچاق بوده که باید در این زمینه کنترل بیشتری شده و از ابزارهای مختلف استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح تابستانی نظارت و کنترل بر بازار گفت: در این راستا شعب سیار نیز پیش‌بینی شده تا به پرونده متخلفان به سرعت رسیدگی شود.

انتهای پیام/63002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول