اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

دولت آینده نباید بر اساس آزمون و خطا کشور را اداره کند

امام جمعه گلپایگان گفت: دولت نباید بر اساس آزمون و خطا کشور را اداره کند، بلکه باید در سیاست داخلی و خارجی و همچنین در مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به درستی عمل کند.

دولت آینده نباید بر اساس آزمون و خطا کشور را اداره کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خردادماه اظهار کرد: مردم ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در راستای خدمت‌گزاری به آنان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان با تقدیر از همه متصدیان برگزاری انتخابات اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی، نظارت، شورای نگهبان، بسیجیان، نیروهای انتظامی و فرمانداری زحمات زیادی برای برگزاری انتخابات انجام داده‌اند و انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی بهترین و سالم‌ترین انتخابات برگزار شده بعد از انقلاب اسلامی بوده است که این امر نشان از رشد و بلوغ فکری مردم ایران دارد.

خطیب جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه در سال 88 نیز انتخابات روال عادی خود را طی می‌کرد، اما برخی افراد تحت القائات دشمن قرار گرفتند، افزود: در دوره پیشین انتخابات عده‌ای شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند.

فضای سیاسی رقابت به رفاقت تبدیل شود

وی بیان داشت: دکتر روحانی رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و باید فضا به گونه‌ای فراهم شود که رقابت به رفاقت تبدیل شود و همه با کمک هم در راستای رشد و آبادانی کشور بکوشیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه دکتر روحانی با شعار دولت تدبیر و امید به میدان رقابت آمد، افزود: ایشان در ملاقاتی با رهبر انقلاب بر تحقق این شعار تاکید نموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت امروز نباید دولتی باشد که بخواهد بر اساس آزمون و خطا کشور را اداره کند، بلکه باید در سیاست داخلی و خارجی و همچنین در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی به درستی عمل کند و هیچ شائبه‌ای برای مردم به وجود نیاورد.

شوراها در پیشرفت شهرستان تأثیرگذار هستند

امام جمعه گلپایگان با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب کشور اظهار کرد: همه سرباز و تابع ولایت هستیم و باید کمر خدمت به مردم را ببندیم و از هوای نفس پیروی نکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان همچنین با تبریک به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: باید افراد منتخب از ظرفیت  و توانمندی شهرستان استفاده کنند و بدانند گلپایگان نیاز به پیشرفت بیشتری دارد و آنان به عنوان وکیل مردم می‌توانند در پیشرفت شهرستان نقش مهمی ایفا کنند.

وی خطاب به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با رفاقت و همدلی و با برنامه‌ریزی و مشورت با متخصصان و مردم به پیشرفت و آبادانی شهرستان کمک کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شور و نشاط جوانان در حماسه 24 خردادماه و راهیابی تیم فوتبال به جام جهانی اشاره کرد و افزود: با شادی و نشاط متعارف جوانان موافق هستیم به شرطی که از خط قرمزها عبور نکنند.

خطیب جمعه گلپایگان با اشاره به‌ روز اصناف گفت: اصناف با برنامه‌ریزی بیشتر در جهت خدمت رسانی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به میلاد مسعود امام عصر(عج) که روز سربازان گمنام نام‌گذاری شده است اشاره کرد و از زحمات شبانه‌روزی آنان برای ایجاد امنیت در کشور تشکر کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به روز مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: این بلای خانمان‌سوز در کمین جوانان ما نشسته است و خانواده‌ها با هوشیاری و آگاهی بیشتر از فرزندانشان مراقبت کنند چون یکی از راه‌های نفوذ دشمن در جوانان مواد مخدر است.

انتهای پیام/63014/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول