اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد

برگزاری نیمه‌حرفه‌ای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان از سال آینده

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد این تور در سال آینده به صورت نیمه‌حرفه‌ای برگزار شود، خواستار پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون دوچرخه‌سواری و دیگر نهادهای برگزارکننده برای تحقق این هدف بزرگ شد.

برگزاری نیمه‌حرفه‌ای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان از سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد  علیرضابیگی دوشنبه‌شب در آیین پایانی بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) اظهار داشت: طبیعی است که پس از بیست و هشت دوره برگزاری مطالباتی نیز داشته باشیم و آن چیزی جز ارتقای سطح کیفی تور نخواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با ابراز خوشحالی از برگزاری موفقیت‌آمیز این دوره از تور، خطاب به دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده گفت: شما در شش مرحله از شهرهای مختلف آذربایجان عبور کردید و بخشی از زیبایی‌ها و صفا و صمیمیت مردم آن را دیدید.

علیرضابیگی ابراز امیدواری کرد که تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در این تور با خاطره‌ای خوش به کشورهای خود بازگشته و پیام صلح، دوستی و مودت مردم ایران اسلامی را به ملت خود به ارمغان ببرند.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد، این تور در سال آینده به صورت نیمه حرفه‌ای برگزار شود، خواستار پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون دوچرخه‌سواری و دیگر نهادهای برگزار کننده برای تحقق این هدف بزرگ شد.

بیگی گفت: در این خصوص درخواست‌های خود را با نماینده اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری مطرح کرده‌ایم و امیدواریم آنها ما را در این زمینه یاری کنند.

در آیین پایانی بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) که در آمفی تئاتر مجتمع پتروشیمی برگزار شد، تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از تور جوایز و کاپ‌های خود را از دست استاندار آذربایجان شرقی دریافت کردند.

تیم‌های پتروشیمی و آینه زمانی از تبریز، شهرداری ارومیه، آینده، منتخب استان‌ها، تیم ملی امید، الجزایر، سوریه، آلبانی، آذربایجان، هنگ کنگ، قزاقستان، ازبکستان، آمور اند ویتای اوکراین - ایتالیا، دوکلاپرای چک، رودی پروجکت آلمان، ترنگانوی مالزی، سی سی ان صربستان و بریسا اسپور ترکیه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز با قرار گرفتن بر سکوی نخست بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران (آذربایجان)، هفتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را رقم زد.

 

در پایان شش مرحله این رقابت‌ها و در رده‌بندی کلی تیمی، پتروشیمی تبریز با 56 ساعت و 11 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد.

تیم ملی امید با 56 ساعت و 13 دقیقه و 31 ثانیه دوم شد و دوکلاپرا جمهوری چک با 56 ساعت و 21 دقیقه و 12 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

در مجموع انفرادی این رقابت‌ها نیز قادر میزبانی از پتروشیمی با 18 ساعت و 43 دقیقه و 20 ثانیه اول شد. میلان کادستر از دوکلاپرا جمهوری چک با 16 ثانیه اختلاف در مکان دوم ایستاد و امیر کلاهدوز از پتروشیمی با 18ساعت و 46 دقیقه و 43 ثانیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

آلویز کانکوفسکی از تیم دوکلاپرا با 21 امتیاز قهرمان امتیازی شد و قادر میزبانی با 41 امتیاز سلطان کوهستان این رقابت‌ها لقب گرفت.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی به مسافت 888 کیلومتر، در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد. 

انتهای پیام/60001/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول