اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات کشوری کمان‌گیری با اسب در شهرکرد

رئیس هیئت تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات کشوری کمان‌گیری با اسب در شهرکرد خبر داد.

برگزاری مسابقات کشوری کمان‌گیری با اسب در شهرکرد

احمد رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری با بهره‌مندی از شرایط اقلیمی مناسب و وجود علاقمندان زیاد در رشته تیراندازی با کمان برای دومین سال متمادی میزبان مسابقات کمان‌گیری با اسب در این استان است.

وی افزود: سال گذشته این دوره از مسابقات به دلیل شرایط نامطلوب جوی و بارش باران باوجود استقبال زیاد به شکل محدودتری برگزار شد ولی در این دوره از مسابقات در نظر گرفتن تمامی شرایط و امکانات مورد نیاز با استقبال گسترده‌تری ازسوی متقاضیان شرکت در مسابقه از سراسر کشور روبرو بودیم.

رئیسی از شرکت بیش از هفت استان در مسابقات کمان‌گیری با اسب خبر داد و گفت: در این مسابقات استان‌هایی مانند اصفهان ،کردستان،ایلام،لرستان،کهکیلویه و بویر احمد،فارس و چهارمحال وبختیاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان با اشاره به برگزاری حراج اسب در حاشیه برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: در اولین حراجی که ماه گذشته در شهرستان کوهرنگ برگزار شد 14 اسب اصیل و چابک به فروش رسید وبه دلیل تقاضای زیاد علاقمندان با اسب سواری در نظر داریم بعد از اتمام مسابقه مجدد حراج اسب برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه هزینه مسابقه روز جمعه از محل اعتبارات سازمان ورزش و جوانان تامین شده است یادآور شد: مسابقه تیر اندازی و اسب سواری از جمله رشته‌های ورزشی پر هزینه هستند که برای علاقمندان این رشته‌ها گران تمام می‌شود در نتیجه نیازمند حمایت مالی از سوی هیئت‌‌های ورزشی هستند.

رئیسی ادامه داد: مسابقه تیراندازی با کمان هزینه ورودی ندارد و جمعه صبح در محل باشگاه اسب سواری دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

اوت‌های پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول