اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده برگزار می‌شود

ماهان میزبان هفته ابتدایی لیگ تیراندازی با کمان

افتتاحیه مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان هفته آینده به میزبانی باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار می‌شود.

ماهان میزبان هفته ابتدایی لیگ تیراندازی با کمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس برنامه فدراسیون تیراندازی با کمان، قرار است فصل جدید مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان از اواخر خردادماه سال‌جاری آغاز شود.

در فصل گذشته این مسابقات چند تیم از اصفهان حضور داشتند اما در این فصل تیم فولاد ماهان تنها نماینده لیگ برتری اصفهان است که با تصمیم فدراسیون میزبانی هفته نخست را برعهده خواهد داشت.

تیم‌های افق سپید تهران، بافق یزد، بانک ملی گلستان، هیئت شهرکرد، کیش، نفت امیدیه، دهکده کمانداران کردستان، ترانه آبی دریا گیلان، بانک قوامین (ناجا تهران)، هیئت قزوین و هیئت زنجان تیم‌هایی هستند که به همراه تیم فولاد ماهان برای این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه فولاد ماهان میزبانی اختتامیه و هفته پایانی مسابقات فصل گذشته را نیز بر عهده داشت و با توجه به میزبانی مطلوب در این فصل نیز این وظیفه را بر عهده گرفت.

به گزارش فارس، مسابقات تیراندازی با کمان خارج از سالن در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و تیم فولاد ماهان مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول