اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جدال 7 تیم

برترین‌های تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در قم معرفی شدند

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در قم از بین کمانداران هفت تیم شرکت کننده مشخص شدند.

برترین‌های تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در قم معرفی شدند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: با توجه به اینکه امسال تیم تیراندازی با کمان مبین قم قصد دارد بار دیگر در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یابد، رقابت‌های استانی میدان مناسبی برای محک میزان آمادگی تیراندازان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با همت و تلاشی که کمانداران قمی به کار گرفته‌اند و حمایت خوب مسئولان، امسال قصد داریم در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یافته و توانمندی قم در این رشته را بیش از گذشته نشان دهیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم خاطرنشان کرد: این هیئت همواره و در تلاش برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در مناسبت‌های مختلف سال اقدام به برگزاری رقابت‌های قهرمانی قم می‌کند.

وی ابراز کرد: تیراندازی با کمان آرام آرام در قم جایگاه بسیار خوبی به دست می‌آورد و ورزشکاران و علاقمندان بسیاری جذب این رشته ورزشی می‌شوند که البته امیدواریم بتوانیم به همین نسبت از فضا و امکانات خوبی نیز در آینده برخوردار شده و تیراندازی با کمان را به جایگاه بالایی برسانیم.

ملامحمدی یاد آور شد: در حال حاضر ورزشکاران این رشته در شهر مقدس قم در هر دو کمان کامپوند و ریکرو فعال هستند و با آمادگی مناسبی که از حضور در مسابقات استانی کسب می‌کنند در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز عملکرد خوبی بر جای گذاشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در قم عنوان داشت: برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پایان جدال کمانداران هفت تیم مشخص شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در باشگاه تیراندازی حمزه سیدالشهداء بسیج برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی افزود: در این مسابقات تیراندازانی از باشگاه‌های تختی، مبین، ایثارگران، جانبازان، مجتمع خورشید، جامعة المصطفی، حمزه سیدالشهداء حضور داشتند که در مسافت 30 متر رشته کامپوند با یکدیگر برای کسب عناوین اول تا سوم به رقابت پرداختند.

ملامحمدی ابراز داشت: این مسابقات در دو راند 36 تیری مقدماتی برگزار شد و سپس کمانداران شرکت کننده به شکل حذفی با یکدیگر رقابت کردند که بر این اساس اسماعیل علی‌نژاد از مجتمع خورشید، سیدحسن موسوی‌زاده از قنوات، محمدرضا ملامحمدی از باشگاه تختی به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول