اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

ورزش را می‌توان در محله‌ها بنیادی کرد

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: با ایجاد بستری مناسب در سطح شهر می‌توان ورزش را در محله‌ها بنیادی کرد.

ورزش را می‌توان در محله‌ها بنیادی کرد

مهران انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم در حوزه ورزش در سازمان فرهنگی تفریحی در چندین سال اخیر محله محور کردن ورزش بوده است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی در ورزش یکی دیگر از اهداف این سازمان است و تلاش کرده‌ایم که جوانان با اصل ورزش آشنا شوند زیرا تامین سلامت جسم، سلامت روح را نیز به دنبال دارد.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: حضور خانواده‌ها در مراکز ورزشی پیوند خانواده و ورزش را به دنبال دارد و همین مسئله به معنی پوشش و توزیع عادلانه خدمات در بین عموم شهروندان است.

وی در مورد برگزاری برنامه‌های تفریحی در تابستان اضافه کرد: برنامه‌های این سازمان برای تابستان در چند بخش برنامه‌ریزی شده است که یکی از برنامه‌های این سازمان ساماندهی کلاس‌های آموزشی در 26 رشته ورزشی در 18 مرکز از اول تیرماه تا 31 شهریور ماه است.

انصاری در مورد ویژه برنامه‌های ورزش همگانی ویژه تابستان گفت: برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام تابستان است و این در حالی است که همایش‌های پیاده روی ویژه کارکنان شهرداری و سازمان‌های وابسته نیز به صورت ویژه در حاشیه زاینده رود در 14 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقات و کلاس‌های آموزشی ویژه در رشته‌های شنا ویژه دختران و پسران، کنگ فو ویژه دختران و پسران و آمادگی جسمانی ویژه بانوان در ایام تابستان برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسابقاتی همچون فوتبال(گل کوچک)، طناب کشی و هفت سنگ نیز در محلات برگزار می‌شود که شهروندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند به مراکز ورزشی این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/63021/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول