اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 نفر

اردوی «یاران ولایت» در اردوگاه امیرکبیر شازند آغاز شد

اردوی «یاران ولایت» با حضور 150 نفر از اعضای تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی در اردوگاه امیرکبیر شازند آغاز شد.

اردوی «یاران ولایت» در اردوگاه امیرکبیر شازند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس بشیری صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوی «یاران ولایت» گفت: اردوی «یاران ولایت» هر ساله با هدف ارتقای سطح دانش، توسعه و تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های یاور مربیان و سرتیم‌ها و تربیت یاران ولایت برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این اردو نقش بسیار مؤثری در آشنایی نسل جوان با منویات مقام معظم رهبری دارد که امید می‌رود برگزاری این اردوها موجب تلاش هر چه بیشتر نسل جوان برای تحقق ‌بخشی به منویات مقام معظم رهبری شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی تصریح کرد: در این اردو دانش‌آموزان منتخب مناطق، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم با اهداف سازمان را فراگرفته و از برنامه‌های متنوع تشکیلاتی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، برپایی نمایشگاه، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش زندگی در طبیعت، آشنایی با محیط زیست و طبیعت، برگزاری جلسه‌ها و حلقه‌های بصیرتی و هم‌اندیشی، آشنایی با مباحث فرهنگی و اعتقادی، فعالیت‌های گروهی، کوهپیمایی و چادرزنی و ... بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها به شمار می‌رود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی با بیان این‌که این اردو ویژه یاور مربیان و سرتیم‌های گروه‌های پیشتازان و فرزانگان مناطق تابعه استان است، گفت: این دوره ویژه دختران است و اردوی ویژه پسران نیز بعد از برگزاری این اردو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول