اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم اختتامیه در حال و هوای سرد و بی‌روح

آذربایجان شرقی قهرمان دوچرخه‌سواری کشور شد

در یک فضای سرد و بی‌روح و خارج از تصور فضای ورزشی با اهدای مدال‌های قهرمانی و کاپ تیم‌های برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور با صدرنشینی آذربایجان شرقی در اردبیل به پایان رسید.

آذربایجان شرقی قهرمان دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در مجتمع فدک اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، در فضایی رخوت‌انگیز و محیطی غیر‌ورزشی همایشی از تیم‌های برتر و نفرات منتخب رشته استقامت و تایم‌تریل انفرادی در اردبیل قدردانی شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد بعد از تیم آذربایجان شرقی که با 322 امتیاز مقام قهرمانی را به دست آورد، تیم اردبیل با 255 امتیاز و تیم البرز با 243 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات و در ماده استقامت قادر میزبانی از آذربایجان شرقی، امیر زرگری از البرز و امیر کلاهدوز از آذربایجان شرقی به ترتیب سکونشینان اول تا سوم این رشته شناخته شدند که در آیین اختتامیه قادر میزبانی و امیر کلاهدوز حاضر نبوده و به جای آنها هم‌تیمی‌هایشان جوایز و مدال‌های این دوره از رقابت‌ها را دریافت کردند.

رشته استقامت به مسافت 141 کیلومتر در مسیر اردبیل – مشگین‌شهر برگزار شد که تنها 50 دوچرخه‌سوار به خط پایان رسیدند.

اما در ماده تایم تریل انفرادی مسابقات نیز که به مسافت 25 کیلومتر در اتوبان اردبیل – آستارا انجام شد بهنام خلیلی خسرو‌شاهی از استان آذربایجان شرقی با 24 دقیقه و 15 ثانیه در جایگاه اول قرار گرفت و امیر زرگری از استان اردبیل و علیرضا حقی از استان اردبیل در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

این دوره از مسابقات قهرمانی کشور از آن جهت حائز اهمیت بود که نتایج این مسابقات در رنکینگ دوچرخه‌سواران و رتبه‌بندی جهانی این رشته بسیار تاثیر‌گذار بوده و نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده تا در مسابقات آسیایی آلماتی و همچنین بازی‌های آسیایی کره جنوبی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما نکته جالب توجه این مسابقات تمهید مسئولان برای مراسم اختتامیه بود که در یک سالن همایشی که هیچ حال و هوا و شور و نشاط ورزشی نداشت این برنامه برگزار شد در حالی که اردبیل به دلیل جذابیت‌های فراوان طبیعی و توریستی آن هم در این موقع از سال توان برگزاری مسابقات را در فضای آزاد و بهتر از مجتمع فدک داشت که در یک حصار واقعی مسئولان تلاش کردند تا با برپایی یک آیین نه چندان باشکوه که هیچ یک از مسئولان رده بالای استانی نیز حضور نداشتند به هر شکل ممکن از نفرات برتر و تیم‌های شاخص تجلیل کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول