اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسعود مرادی در کردستان

داوران فوتبال غرب کشور در کردستان آموزش دیدند

طی یک دوره سه روزه داوران منطقه غرب کشور در کردستان به فراگیری آخرین متدهای داوری و ارتقا از درجه یک به ملی پرداختند.

داوران فوتبال غرب کشور در کردستان آموزش دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یک دوره کلاس ارتقای درجه داوری با حضور مسعود مرادی مدرس کنفدراسیون آسیا و از داوران با سابقه لیگ برتر در محل دانشکده کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

در این کلاس داوران پس از آشنایی با آخرین قوانین و فنون داوری در این سطح به صورت تئوری و عملی در آزمون مربوطه نیز شرکت کردند.

محل آزمون آمادگی جسمانی و سایر مراحل عملی این آزمون در پیست دو ومیدانی مجموعه ورزشی 22 گلان سنندج قرار داشت و طی آن 24 داور درجه یک از استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، کرمانشاه و کردستان حضور داشتند.

سهم داوران کردستانی در این دوره 16 داور و سایرین از 4 استان مابقی بودند.

گفتنی است مسعود مرادی داور پیشکسوت و سرشناس لیگ برتر فوتبال کشورمان است که چند سالی است قضاوت در مستطیل سبز را کنار گذاشته و هم‌اکنون در جمع ناظران و همچنین به عنوان مدرس داوری فعالیت می‌کند.

از جمله قضاوت‌های به یادماندنی او می‌توان به شهرآورد 69 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که گل صحیح محمد نوری بازیکن پرسپولیس توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

پس از این اتفاق نیز مسعود مرادی به نشانه تأیید تشخیص کمک داور در سوت خود دمید و به دنبال شکست پرسپولیس در آن بازی، مرادی و تیم همراه او تا مدت‌ها زیر هجمه و فشار سنگین هواداران این تیم بودند.

انتهای پیام/79012/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول