اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

دفتر مرکز داوری در اتاق خرم‌آباد راه‌اندازی شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: دفتر مرکز داوری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

دفتر مرکز داوری در اتاق خرم‌آباد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در نخستین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به مشکلاتی که همواره در حوزه‌ قراردادها میان اهالی صنعت و نخبگان و مخترعین وجود داشته، گفت: برای برطرف شدن این مشکلات دفتر مرکز داوری در اتاق خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مرکز یک نهاد قانونی است که بر اساس مصوبه‌ مجلس و برای برطرف شدن مشکلات حوزه‌ قراردادها شکل گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: اگر نخبگان در جریان قراردادهایی که با ارگان‌ها و نهادهای مختلف انعقاد می‌کنند، اتاق را به عنوان حکم و مرجع داوری معرفی کنند، هرگز اجازه نمی‎دهیم، حق و حقوق‌شان پایمال شود و تا جایی که بتوانیم به آن‌ها کمک می‎کنیم که با مشکلات کمتری در این زمینه مواجه شوند.

سلاح‌ورزی در مورد ارتباط بخش صنعت و دانشگاه گفت: متأسفانه از نظر تاریخی از گذشته تا حال هنوز این ارتباط به درستی شکل نگرفته است، هر چند در سال‌های اخیر با تدوین و تصویب برخی قوانین از جمله قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار با توجه به نقش و جایگاهی که برای اتاق‌های بازرگانی در نظر گرفته شده، پتانسیل‌هایی ایجاد شده که ما هم در لرستان تلاش می‎کنیم از همه‌ این ظرفیت‌ها برای بهبود شرایط بهره ببریم و بدون شک یکی از اصلی‌ترین پتانسیل‌ها نخبگان و دانشگاهیان هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی همه‌ دست‌اندرکاران پیوند صنعت و دانشگاه افزود: برخی مواقع ضرورت دارد، کمی از سمت‌ها و مسئولیت‌هایی که عناوین‌ آنها روی دوش‌ ما سنگینی می‎کند، جدا شویم و نقش واقعی‌تر و ملموس‌تری را در زمینه‌ فراهم کردن زیرساخت‌ها عهده‌دار شویم.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول