اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی جشن انتظار در مرکز مازندران

شب نیمه شعبان و در روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، قلب مردم ساری با مولود موعود شاد شد.

برپایی جشن انتظار در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مردم ساری به یمن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) با برپایی برنامه‌های فرهنگی ویژه انتظار این میلاد خجسته را جشن گرفتند. 

شهرداری ساری از روزها قبل میادین شهر را با المان‌های مذهبی که نشان از ولادت موعود داشت آذین‌بندی کرد و فضای شهری را به سمت اعیاد مذهبی، جشن و سرور کشاند.

در این ایام، کام مردم سرزمین علویان پرچمداران مذهب تشیع با شهد ولادت آخرین منجی عالم بشریت شیرین شد و هر قدم از معابر مرکز مازندران محفلی برای برپایی جشن نیمه شعبان شد.

توزیع شیرینی، شکلات و شربت و نوای دل‌نشین «مهدی بیا» با کف زدن‌ها شادی مضاعفی را به وجود آورد که دل هر شهروند ساروی را مسرور می‌کرد.

برای برپایی هرچه بهتر آیین جشن میلاد موعود(عج) در مرکز مازندران معاونت فرهنگی شهرداری ساری همچون برگزاری جشن‌ها و مراسم مذهبی که در یک سال اخیر انجام شد با اجرای برنامه‌های ویژه ایام جشن و سرور به صورت متمرکز میدان امام حسین(ع) را غرق در نور و شادی کرد.

استقبال مردم ساری از برپایی جشن اعیاد شعبانیه با حضور در میدان «امام حسین(ع)» شوق و شادی باطنی خود را به صاحب الزمان(عج) اعلام و خواستار نجات جان مسلمانان در اقصی نقاط جهان شدند.

به گزارش فارس، مهدی عبوری، شهردار ساری و معاونانش با حضور در مراسم جشن شعبانیه مورد تشویق همه شهروندان قرار گرفتند و خواستار استمرار برنامه‌های متنوع فرهنگی در مرکز مازندران شدند.

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان که مقرر شد با حضور خواننده مشهور کشور محسن یگانه در استادیوم ورزشی شهید متقی ساری برگزار شود از سوی شهرداری ساری به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/86006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول