اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد

برپایی جشن نیمه شعبان در 6 بقعه متبرکه همدان

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برپایی مراسم جشن ولادت حضرت ولیعصر (عج) در 6 بقعه متبرکه شهر همدان خبر داد.

برپایی جشن نیمه شعبان در 6 بقعه متبرکه همدان

حجت‌الاسلام حسن رضوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، شاهزاده حسین(ع)، امامزاده محسن(ع)، امام زاده یحیی(ع)، امام زاده فرزند علی (ع) در میدان باباطاهر و امام زاده خضر(ع) بقاع متبرکه‌ای هستند که برنامه های جشن ولادت حضرت قائم(عج) در آنها طی امشب و فردا شب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن در آستان امام زاده عبدالله (ع) گفت: در روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) مراسم جشنی ویژه کودکان با حضور والدین و هنرمندان همدانی از ساعت 18 تا 20.30 در مکان امام زاده عبدالله برگزار می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع پنج هزار نسخه کتابچه با عنوان (از یادش نمی‌رویم) ویژه نیمه شعبان در بین شرکت‌کنندگان در جشن ولادت خبر داد و افزود: مدیحه‌سرایی، اهداء جوایز، اجرای سرود و غیره از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای نیمه شعبان است.

وی با اشاره به حضور مسافران در آرامگاه باباطاهر و امامزاده محسن (ع) تصریح کرد: امشب و فردا شب نیز با توجه به حضور گسترده مسافران در این دو آستان مقدس برنامه‌های ویژه‌ای با حضور مداحان و شعرا برگزار و اهداء جوایز نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/89017/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول