اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر مطرح کرد

اجرای طرح گفتمان دینی برای مقابله با انحراف‌های فکری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: با اجرای طرح گفتمان دینی، ارتقای سطح فکری جوانان فراهم می‌شود و آنها از بسیاری از انحراف‌ها دور می‌شوند.

اجرای طرح گفتمان دینی برای مقابله با انحراف‌های فکری

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام سید علی محمدهاشمی امشب در مراسم گرامیداشت ایام شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: نیمه شعبان علاوه بر اینکه روز و زمان خجسته میلاد امام عصر (عج) است، فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هرچه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

وی، اعتقاد به منجی و موعود در همه ادیان را نشان از حقیقت جویی و آزادی‌خواهی انسان دانست و گفت: با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت سراسر جهان را فرا می‌گیرد.

هاشمی تصریح کرد: انقلاب حضرت مهدی(عج) یک انقلاب جهانی است و انتظار ظهور مهم‌ترین وظیفه همه منتظران است.

رئیس سازمان تبلیغات بابلسر اضافه کرد: نیمه شعبان همان شب قدر است و در این شب درهای رحمت به روی بندگان خدا باز می‌شود.

وی در ادامه به عرفان‌های کاذب و تفاوت آن با عرفان حقیقی اشاره و تصریح کرد: عرفان حقیقی به تعالی روح انسان در پیوند با خدا می پردازد، اما عرفان کاذب دنبال احساسات کاذبی است که انسان را به زندگی راغب می‌کند.

هاشمی افزود: در حال حاضر عده‌ای سعی می‌کنند با عرفان‌های کاذب جوانان و مردم ما را منحرف کنند؛ در حالی که بزرگان ما همواره درصدد آشنایی مردم ما با ادیان الهی بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به این منظور سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر برای مقابله با عرفان‌های کاذب و دروغین آموزش چگونگی برخورد با حلقه‌های انحرافی را برای همه اقشار به ویژه جوانان را در رأس برنامه‌های خود قرار داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح گفتمان دینی که در سطح مدارس برگزار می‌شود، باعث ارتقای سطح فکری جوانان و نوجوانان و دور کردن آنها از این انحرافات باشیم.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول