اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

قداست‌ها و حرمت‌ها در جامعه دینی باید لحاظ شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: قداست‌ها و حرمت‌ها در جامعه دینی باید لحاظ شود.

قداست‌ها و حرمت‌ها در جامعه دینی باید لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در همایش نقش روحانیت در تحولات فرهنگی و اجتماعی معاصر با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: روحانی باید مقتضیات زمان را بداند.

ابراهیمی یادآور شد: دین‌باوری، هویت شناسی و تقویت جایگاه ولایت در امور روحانیت باید جاری و ساری باشد و در انجام کارها، این مورد را سرلوحه امور قرار دهد.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌ها، چه ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش‌های فرهنگی ادامه داد: قداست‌ها و حرمت‌ها در جامعه دینی باید لحاظ شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حماسه حضور مردم، هوشیاری و بصیرت بیشتری می‌طلبد، یادآور شد: دشمن به دنبال روزنه می‌گردد و باید با دوراندیشی و توجه بیشتری حرکت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید فرصت‌های جامعه را بشناسیم، گفت: باید از فرصت‌ها بهره‌برداری کنیم و نگذاریم فرصت‌ها به تهدید تبدیل شود و پیشتازی در این فرصت‌ها به روحانیت مرتبط است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران متذکر شد: مردم در حماسه حضور، جایگاه روحانیت را همچنان توانسته‌اند با حرمت ببینند و عقیده‌ام بر این است اگر روحانیت مشی واقعی خود را دنبال کند وفاداری مردم را پیوسته به همراه دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: روحانیت باید در رفتار و حرکات به ویژه در مجامعی که رسالت به دوش دارد، نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول