اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

95 درصد جمعیت شهرستان جم باسواد هستند

رئیس آموزش و پرورش جم گفت: بر اساس آمار موجود بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان جم باسواد هستند.

95 درصد جمعیت شهرستان جم باسواد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری ظهر امروز در همایش معرفی برترین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در امور سوادآموزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ریشه‌کنی بی‌سوادی، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی مسئولان، نهادها و ادارات شهرستان اقدامات قابل توجهی در زمینه جذب و آموزش افراد بی‌سواد صورت پذیرفته که امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد جشن باسوادی در شهرستان جم باشیم.

وی از رشد 95 درصدی جمعیت با سوادی شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به سرشماری انجام شده، شهرستان جم در زمینه جذب و آموزش افراد بی‌سواد پس از بوشهر در مقام دوم قرار دارد که نشان از تلاش و پشتکار و همت والای همکاران ما در آموزش و پرورش به ویژه در حوزه سوادآموزی است که به نوبه خود از تک‌تک عزیزان تشکر می‌کنم.

اسکندری گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است و توجه به سواد و سوادآموزی امری بسیار مهم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

محمد بهنام‌نیا، رئیس اداره سواد آموزی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان جم، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، شهرستان جم پس از بوشهر از لحاظ جذب و آموزش افراد بی‌سواد رتبه دوم را داراست که نشانگر فرهنگ غنی مردم شهرستان و اهتمام آنان در ریشه‌کنی بی‌سوادی است.

حسین کامران، مسئول سواد آموزی شهرستان جم نیز از عموم مردم به‌ویژه مسئولان شهرستان درخواست کرد که همکاری لازم را برای شناسایی و جذب افراد بی‌سواد شهرستان با نهضت سوادآموزی داشته باشند.

در پایان کمیته امداد شهرستان جم به عنوان دستگاه اجرایی برتر در امور سوادآموزی معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول