اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح تابستانه سوادآموزی در استان بوشهر اجرا می‌شود

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: طرح تابستانه سوادآموزی با هدف تلاش بیشتر برای ریشه‌کن کردن بیسوادی در استان اجرا می‌شود.

طرح تابستانه سوادآموزی در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن‌پور ظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش استان با تاکید بر ریشه‌کن کردن بیسوادی در بوشهر اظهار کرد: استان در این زمینه در کشور جزو استان‌های برتر به شمار می‌رود که این امر با همت معلمان و مسئولان و همچنین افراد جویای علم و تحصیل میسر شده است.

وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز برنامه‌های خوبی برای ریشه کن کردن بیسوادی در کشور داشته است و همین امر موجب شده تا شمار بیسوادان در نقاط مختلف کشور کاهش یابد.

حسن‌پور با اشاره به نقش مهم مدیران مجتمع‌های آموزشی و  مدارس برای امر باسوادی گفت: مدیر هر مدرسه همانگونه که موظف به ثبت‌نام دانش‌آموزان واحد آموزشی خود است باید نسبت به ثبت‌نام و آموزش اولیای بیسواد نیز اقدام کند.

معاون سوادآموزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مدیر هر مدرسه همچنین موظف به ثبت‌نام تمامی بیسوادان و آموزش سواد در حوزه کاری خود است.

حسن‌پور از اجرای طرح تابستانه سوادآموزی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح در راستای تلاش بیشتر برای ریشه کن کردن بیسوادی برگزار می‌شود که با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول شتاب‌بخشی برای رفع معضل بیسوادی در پنج سال و به صفر رساندن بیسوادی در گروه سنی 6 تا 10 سال و ردگیری افراد ترک تحصیلکرده را از برنامه‌های مهم معاونت نهضت سواد‌آموزی استان بوشهر ذکر کرد.

وی اظهار کرد: با حمایت سازمان آموزش و پرورش و وجود معلمان و سوادآموزان دلسوز بیسوادی در استان بوشهر ریشه‌کن خواهد شد.

حسن‌پور گفت: مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی برای پیشبرد اهداف باید در کار خود در زمینه باسواد کردن افراد محروم از سواد جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول